Gjest PaN Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 (endret) Hei, har en 1 år gammel katt og den har ikke beggynt å male enda, kan hende til tider jeg hører noen purr purr men bare i noen sekunder. Han er kjempekosen og har hatt han på veterinæren for både kastrering og chipping så han er frisk og rask, bare den malingen jeg tenker litt om :/ noen som vet? Endret 14. juli 2017 av PaN
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Noen katter maler ikke så mye. Når jeg fikk min katt som kattunge brukte den to uker på å male første gang. Den følte seg sikkert ikke helt trygg i begynnelsen. Men med din så er det sikkert bare slik den er, hvis den viser alle tegn til å ha det fint ville jeg bare tatt det med ro for katter er veldig forskjellige 😊 Anonymkode: bac6d...69b 2
Tvist Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Mulig den maler, bare veldig lavt. Legg øret på magen til pus for å høre. 3
Perelandra Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 (endret) Katter er forskjellige akkurat som folk. Noen er skravlete og noen er mer stille. Så lenge veterinæren mener katten din er frisk, tror jeg ikke det grunn til bekymring. Jeg kan likevel forstå at du lurer og savner malinga. En katt som maler er noe av det skjønneste og koseligste som finnes. Endret 15. juli 2017 av Perelandra Skrivefeil 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 Min katt maler heller ikke. Den tapetiserer! Anonymkode: 9cfaf...eb5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min katt maler heller ikke. Den Den tapetserer (vegger)! Anonymkode: 9cfaf...eb5 Anonymkode: 9cfaf...eb5
Perelandra Skrevet 15. juli 2017 #7 Skrevet 15. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min katt maler heller ikke. Den tapetiserer! Anonymkode: 9cfaf...eb5 Så praktisk da! Det klarer ikke min. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 1 minutt siden, Perelandra skrev: Så praktisk da! Det klarer ikke min. Hihi Sorry, jeg er i det humoristiske hjørnet i dag. Anonymkode: 9cfaf...eb5 2
Gjest PaN Skrevet 15. juli 2017 #9 Skrevet 15. juli 2017 (endret) Takk for svar, tok ørene forsiktig mot magen til katta og hørte noen søte purr purr :D. Er vel ikke så høylytt som dere nevner. Endret 15. juli 2017 av PaN
Minya Skrevet 15. juli 2017 #10 Skrevet 15. juli 2017 Gamelpus maler så høyt at taket letter. Hun har også tre ekstra gir. Yngstemann har enten ikke helt skjønt når han skal male, eller så er han bare mer sparsom med den. Men han høres ut som en veldig lav dieselmotor når han først setter i gang.
Ardwinna Skrevet 15. juli 2017 #11 Skrevet 15. juli 2017 3 timer siden, Elementary skrev: Takk for svar, tok ørene forsiktig mot magen til katta og hørte noen søte purr purr :D. Er vel ikke så høylytt som dere nevner. Aaaw, så koselig! Sånn var katten vi hadde da jeg var liten også. Jeg måtte nesten legge øret inntil for å høre purrelydene. Men han tok igjen det tapte ved å kosetråkke noe veldig!
Gjest PaN Skrevet 15. juli 2017 #12 Skrevet 15. juli 2017 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Aaaw, så koselig! Sånn var katten vi hadde da jeg var liten også. Jeg måtte nesten legge øret inntil for å høre purrelydene. Men han tok igjen det tapte ved å kosetråkke noe veldig! 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå