AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Del Skrevet 14. juli 2017 Hei. Meldingsutvekslingen gikk slik: Stemor: Bra med deg? Jeg: Sånn passe. Med deg? S: Bra med meg vet du End of conversations. Kjenner jeg blir irritert over at det ikke går an å spørre "hvorfor har du det ikke bra?". Stemoren min vet jeg ikke har hatt det lett. Men bryr seg tydeligvis ikke. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9fb14...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Del Skrevet 14. juli 2017 Tenker at du er en furteguri som må gå på kg for å klage Anonymkode: 9a404...742 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Del Skrevet 14. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at du er en furteguri som må gå på kg for å klage Anonymkode: 9a404...742 Ok, går og henger meg. Takk for hjelpen 😄 Anonymkode: 9fb14...027 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 14. juli 2017 #4 Del Skrevet 14. juli 2017 Hvorfor har du det ikke bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Del Skrevet 14. juli 2017 Hvorfor har du det ikke bra? Klem🌸❤️ Anonymkode: 75d72...eec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Daria Skrevet 14. juli 2017 Populært innlegg #6 Del Skrevet 14. juli 2017 Men hvorfor fortalte du henne ikke bare hvordan du har det, da? Hun spurte jo, men du velger å komme med et vagt svar og så begynne å snakke om noe annet. Jeg ville tolket responsen din som at ting var greit nok og at du ikke ønsket å snakke noe mer om det, og ikke spurt noe mer. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #7 Del Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, Overrasket skrev: Hvorfor har du det ikke bra? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du det ikke bra? Klem🌸❤️ Anonymkode: 75d72...eec Tusen takk, så snille dere er😊 Jeg hater meg selv og er bitter på foreldrene mine, og stemoren min. Tåler ikke så veldig mye for tiden, og at hun ikke kan spørre hvorfor jeg ikke har det minner meg på hvor kald og følelsesløs hun var mot i meg ungdommen. Vet jeg ikke kan skrive det her på KG, men jeg har så mange vonde tanker om å ende livet mitt. Har hatt det dritt og vært deprimert i 15 år, og jeg klarer aldri forandre meg uansett. Har prøvd hundretusen ganger, men går alltid tilbake til start. Anonymkode: 9fb14...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #8 Del Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, Daria skrev: Men hvorfor fortalte du henne ikke bare hvordan du har det, da? Hun spurte jo, men du velger å komme med et vagt svar og så begynne å snakke om noe annet. Jeg ville tolket responsen din som at ting var greit nok og at du ikke ønsket å snakke noe mer om det, og ikke spurt noe mer. Fordi jeg ikke stoler på henne og prøvde å si noe annet enn "bra" som jeg alltid gjøe. Trodde kanskje hun hadde sosial intelligens nok til å spørre. Men den gang ei. Anonymkode: 9fb14...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 14. juli 2017 #9 Del Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, så snille dere er😊 Jeg hater meg selv og er bitter på foreldrene mine, og stemoren min. Tåler ikke så veldig mye for tiden, og at hun ikke kan spørre hvorfor jeg ikke har det minner meg på hvor kald og følelsesløs hun var mot i meg ungdommen. Vet jeg ikke kan skrive det her på KG, men jeg har så mange vonde tanker om å ende livet mitt. Har hatt det dritt og vært deprimert i 15 år, og jeg klarer aldri forandre meg uansett. Har prøvd hundretusen ganger, men går alltid tilbake til start. Anonymkode: 9fb14...027 Oi da. Jeg har ikke så mye å si til det, fordi jeg ikke innehar fagkunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #10 Del Skrevet 14. juli 2017 Hvis ikke du har det bra burde du sagt det. "Ikke sånn passe" alle har det "sånn passe" fra tid til annen. Anonymkode: b750c...663 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #11 Del Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, Overrasket skrev: Oi da. Jeg har ikke så mye å si til det, fordi jeg ikke innehar fagkunnskap. Det går fint, setter pris på at du spurte hvordan jeg har det:) Anonymkode: 9fb14...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #12 Del Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke du har det bra burde du sagt det. "Ikke sånn passe" alle har det "sånn passe" fra tid til annen. Anonymkode: b750c...663 Ja,mye man burde gjort. Men nå gjorde jeg ikke det. Ikke alltid lett å være tydelig. Anonymkode: 9fb14...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #13 Del Skrevet 14. juli 2017 Jesus christ, kvinne. Anonymkode: a5df0...e73 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 14. juli 2017 #14 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Meldingsutvekslingen gikk slik: Stemor: Bra med deg? Jeg: Sånn passe. Med deg? S: Bra med meg vet du End of conversations. Kjenner jeg blir irritert over at det ikke går an å spørre "hvorfor har du det ikke bra?". Stemoren min vet jeg ikke har hatt det lett. Men bryr seg tydeligvis ikke. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9fb14...027 At hun i det hele tatt sender en melding og spør hvordan du har det, viser at hun bryr seg om deg og vil vise det. Det må være vanskelig for stemor å vite hvor hvor mye, hva hun skal spørre om for å vise deg oppmerksomhet for ikke at du skal oppfatte henne som påtrengende. Hun svarte på spørsmålet ditt. Det er like mye du som kan fortsette samtalen her. Si at det er godt hun har det bra. Si evt videre hvorfor du har det bare passe. Endret 15. juli 2017 av exictence 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #15 Del Skrevet 14. juli 2017 Om du vil ha omsorg må du si fra om at du ikke har det bra. Du kan ikke leke unnvikende offer og forvente at andre skal komme løpende etter deg for å forsikre seg om at du har det bra. Vært mer ærlig og tydelig Anonymkode: 0b96e...ceb 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 14. juli 2017 #16 Del Skrevet 14. juli 2017 Hei TS, kanskje bedre om du får snakket med noen du ikke er bitter på, noen som får til å bry seg om hvordan du har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urdsaga Skrevet 14. juli 2017 #17 Del Skrevet 14. juli 2017 Du uttrykte ikkje tydeleg nok at du ikkje hadde det bra. Sånn passe ville eg tolka som midt på treet. Derfor antok ho nok at du hadde det bra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #18 Del Skrevet 14. juli 2017 "Har du det bra/Går det bra etc" er jo en høflighetsfrase og... Anonymkode: 858ed...17a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #19 Del Skrevet 14. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke stoler på henne og prøvde å si noe annet enn "bra" som jeg alltid gjøe. Trodde kanskje hun hadde sosial intelligens nok til å spørre. Men den gang ei. Anonymkode: 9fb14...027 Du sa du hadde det "sånn passe". Det betyr at du har det helt ok. Hvis det er sympati fra andre du vil ha så må du syte mer. Folk med sosialintelligens driver ikke og graver etter mer info når du sier du har det greit. Kommuniser behovet ditt så ser du nok folk som bryr seg mer. Anonymkode: 9a404...742 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #20 Del Skrevet 14. juli 2017 3 minutter siden, Tsunade skrev: Hei TS, kanskje bedre om du får snakket med noen du ikke er bitter på, noen som får til å bry seg om hvordan du har det? Ja, sant. Får gå til fastlegen å høre om psykolog. Bare at jeg har gjort det flere ganger før, begynner å bli flaut. Vet det virker sutrete å reagere på en slik melding, men ligger ganske mange vonde følelser bak. Takk for svar:) Anonymkode: 9fb14...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå