AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Jeg lurer på en ting, Jeg har sendt en melding til en person på facebook og personen har vært pålogget flere ganger, står aldri at personen er pålogget med grønn prikk, men at den har vært pålogget for 1 min siden f.eks. Det jeg lurer på er at når jeg sender en melding så står det kun "sendt" (den hvite sirkelen), men det står ikke "levert" (den blå sirkelen) selvom personen har vært pålogget etter det er sendt. Vanligvis så står det jo først "sendt" så "levert" deretter kommer det bilde av personen opp om den er lest. Hvordan går det an, hva er det som kan ha skjedd ? Har ikke meldingen kommer frem til inboksen til personen ? Jeg tror ikke personen har messenger, bruker kun data. Anonymkode: 99aa0...a8d
Ms. Steele Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Personen kan ha skrudd av for mld. ved å velge "ignorer meldinger" osv 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 hva skal man med facebook da er flere enn meg som sender meldinger som ikke blir lest også... hm... merkelig Anonymkode: 99aa0...a8d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Lurer på en ting. Må aldri skrive bruker/passord når jeg går inn på fb.står på hele tiden. Nå er det noen dager siden jeg har vært der. Der ligger mld om at det var dårlig at jeg ikke svare. Den opprinnelige mld var sendt tre dager før. Forklarte at jeg ikke har vært inne på fb...noe som ble benektet. Da de så jeg var der. Skjønner ingenting. Når jeg klapper sammen pc/tlf står det at jeg er aktiv når jeg ikke bruker passord for å komme inn? Anonymkode: fce61...0a5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på en ting. Må aldri skrive bruker/passord når jeg går inn på fb.står på hele tiden. Nå er det noen dager siden jeg har vært der. Der ligger mld om at det var dårlig at jeg ikke svare. Den opprinnelige mld var sendt tre dager før. Forklarte at jeg ikke har vært inne på fb...noe som ble benektet. Da de så jeg var der. Skjønner ingenting. Når jeg klapper sammen pc/tlf står det at jeg er aktiv når jeg ikke bruker passord for å komme inn? Anonymkode: fce61...0a5 skjekk om du er hacket, gå inn å skjekk hvor du er pålogget Anonymkode: 99aa0...a8d
Ms. Steele Skrevet 14. juli 2017 #6 Skrevet 14. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hva skal man med facebook da er flere enn meg som sender meldinger som ikke blir lest også... hm... merkelig Anonymkode: 99aa0...a8d Man kan velge enkeltpersoner. Hva man skal med Facebook? Det brukes jo mer enn til bare chat på messenger da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #7 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, Ms. Steele skrev: Man kan velge enkeltpersoner. Hva man skal med Facebook? Det brukes jo mer enn til bare chat på messenger da. Ja men hvis man gjør det så får man ikke sendt melding i det heletatt, jeg har en veninne som blokkerte meg fra meldinger på facebook for flere år siden, men vi var fortsatt venner på face, hun klarer ikke å åpne det opp igjen, og jeg kan ikke skrive i det heletatt til henne. Anonymkode: 99aa0...a8d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #8 Skrevet 14. juli 2017 9 minutter siden, Ms. Steele skrev: Man kan velge enkeltpersoner. Hva man skal med Facebook? Det brukes jo mer enn til bare chat på messenger da. skjekket nå med en veninne, fikk henne til å blokere meg fra meldinger og da fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne skrive til henne når jeg prøvde det. Anonymkode: 99aa0...a8d
Ms. Steele Skrevet 14. juli 2017 #9 Skrevet 14. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: skjekket nå med en veninne, fikk henne til å blokere meg fra meldinger og da fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne skrive til henne når jeg prøvde det. Anonymkode: 99aa0...a8d Ikke blokkere, men ignorere.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #10 Skrevet 14. juli 2017 36 minutter siden, Ms. Steele skrev: Ikke blokkere, men ignorere. finner ingen ignorerings metode på facebook når jeg prøver, bare blokkere meldinger Anonymkode: 99aa0...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå