AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Hei! Jeg har bitt negler i over 20 år, noe som gjør at neglene mine er dårlige. De er tynne og har masse riller. I tillegg har jeg dårlige, tørre og lange neglebånd, og jeg får lett rifter og sår rundt neglene, spesielt når jeg driver og diller med neglebåndene, noe jeg prøver å slutte med. Nå har jeg sluttet å bite, og prøver etter beste evne å få finere hender og negler. Målet mitt er å holde ved like ganske korte, velstelte negler. Jeg har kjøpt noen fine neglelakker og en hurtigtørkende overlakk, da fine farger på neglene motiverer meg til å ikke bite. Har dere noen tips til hva jeg bør gjøre? Bør jeg file neglene, og i såfall hvilken type fil? Jeg ser det finnes glass-, papp- og metallfiler. Neglebåndene: Hva er best måte å få disse velstelte og ordentlige på? Kan jeg bruke kokosolje eller annen olje, eller bør jeg gå til innkjøp av en spesialolje til neglebånd? Jeg har fortsått at neglebåndene ikke bør klippes, men skal jeg presse de inn/ned med slike orangesticks(?)? i tre? Eller er plast bedre? Hvor ofte er det normalt å skifte neglelakk? Andre tips? Ikke vær redd for å komme med selvsagte ting, fortell gjerne hvilken rutine du selv har, og hvilke produkter du liker. Herlighet, så mange spørsmål, blir nesten flau Takk på forhånd, for alle råd og tips. Anonymkode: 49bf5...c3c
Linaa Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Neglbåndolje garantert! pappfil garantert ikke klippe bort neglbånd, men kan godt dytte de tilbake sammen med å ta på oljen. du får gjerne også la neglene "lufte" ved å ikke alltid ha på negllakk, for hver gang du tar bort, så tørker neglelakkfjerneren neglene. så om du vil ha farge på neglene, test å dra inn til en negltekniker som kan sette på shellakk til deg. holder mye lengre og personlig så var det min favoritt når jeg skulle slutte å bite negler og en annen tips, når du filer neglene, husk å alltid avslutte med at du holder filenpå utsiden av neglen og drar mot midten på begge sider av negler, for dat "stenger" du negler så de ikke sitter fast i klærne ogsånt om du forstår lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå