Toadette89 Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Vi har en 4 måneder gammel valp. Jeg hadde hjemmekontor en god periode og vi startet hjemme alene-treningen tidlig. Nå føler jeg (bank i bordet) at vi har en valp som straks kan være alene hjemme en hel arbeidsdag! Men her er problemet: Vi skal flytte. Ikke langt, men til et hus. Dette skjer midt i august, altså etter at vi har begynt å jobbe og den lille valpen får noen hele arbeidsdager alene hjemme. Jeg er veldig nysgjerrig på om dere har noen tips til en god overgang? Vi har brukt veldig mye tid på å få en trygg valp, noe han er. Men som dyrevenn vet jeg at flytting og nye steder kan være en stressende affære. Vi begynner begge i nye jobber og har rett og slett ikke muligheten til en ny runde hjemmekontor nå igjen. Vi har dog noen flyttedager og kan tilpasse de første dagene så de ikke blir åtte-ti-timer. Lillemann står ikke i bur, og tanken er at han skal ha førsteetasjen til disposisjon med en del av de samme møblene som står i den nåværende leiligheten. På forhånd takk! Hilsen er forhåndbekymra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå