AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Noen som har tips til steder og ting vi kan oppleve i området rundt Geiranger? Er ikke så glad i masse turister så er på jakt etter litt ukjente steder. Jeg er dessverre ikke i form til å gå særlig langt og bratt, men slakke grusveier håper jeg å få til. Gode spisesteder er også av interesse. Anonymkode: d4082...aef
Kjetil E Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til steder og ting vi kan oppleve i området rundt Geiranger? Er ikke så glad i masse turister så er på jakt etter litt ukjente steder. Jeg er dessverre ikke i form til å gå særlig langt og bratt, men slakke grusveier håper jeg å få til. Gode spisesteder er også av interesse. Anonymkode: d4082...aef Ta ferja til Hellesylt og kjør sørover i retning Hornindal og Stryn. Ta så av på Fylkesvei 655 mot Øye, Leknes og Sæbø. Denne veien går gjennom ville, vakre og bortglemte Norangsdalen til Øye hvor Union hotell (samme navn som det i Geiranger) men dette er et gammelt og erverdig hotell hvor det selvsagt spøker. Kjør så videre til Lekneset hvor du enten kan ta 15 min ferje over til Sæbø eller en litt lenger ferjetur opp til Standal. Siste annbefales. Dette er Hjørungfjorden som er minst like vill og vakker som Geirangerfjorden men her er det bare en brøkdel av det anntall turister som finner veien til Geiranger. 1
Gjest Overrasket Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Akk, Sunnmøre Bra forslag, Kjetil! Vil også slenge på Ålesund, faktisk. Joda, det er vel noen turister der, men for en avslappende og koselig norsk by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå