AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Kan en hund død av å ha gått igjennom mange operasjoner? En venn av meg hadde den påstanden når hunden til en han kjenner døde. Jeg tenker det var aldersdom, og operasjoner ikke påvirker levealderen? Da ville vel ikke mennesker operert seg så mye heller? Anonymkode: 5e318...470
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Hyppige narkoser kan være en belastning for kroppen. Det er en liten risiko for at du dør, hver gang du legges i narkose, når dyr legges i narkose må man signere på at man er kjent med denne risikoen, og dette bør bare gjøres når det er nødvendig. Samme med mennesker, men vi liker ikke å snakke så mye om det. Anonymkode: e1e91...1c8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hyppige narkoser kan være en belastning for kroppen. Det er en liten risiko for at du dør, hver gang du legges i narkose, når dyr legges i narkose må man signere på at man er kjent med denne risikoen, og dette bør bare gjøres når det er nødvendig. Samme med mennesker, men vi liker ikke å snakke så mye om det. Anonymkode: e1e91...1c8 Det vet jeg, men om det KAN påvirke levealderen til et dyr. F eks om en hund har operert 3-4 ganger så dør hunden tidligere fordi den har operert. Anonymkode: 5e318...470
nurcos Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Det påvirket hvertfall levealderen veldig mye mer hvis en hund ikke får de operasjonene den trenger for å leve et godt liv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå