AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Fy faen - spyttet nettop ut et stivt hår som absolutt ikke stammer fra tannbørsten. Det skjedde tidligere også, men da var det vanlig hår jeg dro ut fra helt ny soft tannbørste. Nå spyttet jeg ut et langt, tykt og stivt hvitt hår når jeg pusset tennene. Dette stammer ikke fra tannbørsten. Jeg forsto ikke hva det kunne være, men så falt øynene mine på den velbrukte dokosten som har akkurat samme hår.. Skal kjøpe ny tannbørste og gjemme i morgen - men dette er seriøst det ekleste jeg har opplevd. Har hørt skrekkhistorier, men aldri trodd at noen virkelig kan få seg til å gjøre slikt. Er det andre som har lignende opplevelser? Anonymkode: ad0c2...408
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy faen - spyttet nettop ut et stivt hår som absolutt ikke stammer fra tannbørsten. Det skjedde tidligere også, men da var det vanlig hår jeg dro ut fra helt ny soft tannbørste. Nå spyttet jeg ut et langt, tykt og stivt hvitt hår når jeg pusset tennene. Dette stammer ikke fra tannbørsten. Jeg forsto ikke hva det kunne være, men så falt øynene mine på den velbrukte dokosten som har akkurat samme hår.. Skal kjøpe ny tannbørste og gjemme i morgen - men dette er seriøst det ekleste jeg har opplevd. Har hørt skrekkhistorier, men aldri trodd at noen virkelig kan få seg til å gjøre slikt. Er det andre som har lignende opplevelser? Anonymkode: ad0c2...408 Hvem andre enn deg har tilgang til badet ditt der dette skjedde? Anonymkode: 66ec5...263
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Du tror noen har tatt hår fra dobørsten og festet det på tannbørsten? Anonymkode: 8fa8b...1ca
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy faen - spyttet nettop ut et stivt hår som absolutt ikke stammer fra tannbørsten. Det skjedde tidligere også, men da var det vanlig hår jeg dro ut fra helt ny soft tannbørste. Nå spyttet jeg ut et langt, tykt og stivt hvitt hår når jeg pusset tennene. Dette stammer ikke fra tannbørsten. Jeg forsto ikke hva det kunne være, men så falt øynene mine på den velbrukte dokosten som har akkurat samme hår.. Skal kjøpe ny tannbørste og gjemme i morgen - men dette er seriøst det ekleste jeg har opplevd. Har hørt skrekkhistorier, men aldri trodd at noen virkelig kan få seg til å gjøre slikt. Er det andre som har lignende opplevelser? Anonymkode: ad0c2...408 Var denne tannbørsten helt ny (og ikke brukt) da du oppdaget dette? I så fall kan det være en produksjonsfeil. Er det samme farge på busten på dokosten og tannkosten? Anonymkode: 66ec5...263
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #5 Skrevet 13. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tror noen har tatt hår fra dobørsten og festet det på tannbørsten? Anonymkode: 8fa8b...1ca Huff. Håper ikke det. Men dessverre så finnes det folk som gjør slikt. Jeg ville klaget til hotellet Anonymkode: 66ec5...263
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Hva snakker du om ?? Det kan være rengjøringspersonalet (eller ts sin romkamerat) som har festet et dokosthår på ts sin tannbørste Anonymkode: 66ec5...263
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #8 Skrevet 13. juli 2017 Se også ekkelskapen i videoen her der et rengjøringsfirma "rengjør" badegulv m.m. med wc-børsten http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tester/her-vasker-han-badet-med-doboersten/a/10071308/ Anonymkode: 66ec5...263
Gjest NotNaomi Skrevet 13. juli 2017 #9 Skrevet 13. juli 2017 Jeg mener : har du ikke med toalettmappe med tannbørste? Og hvordan tenker du hår fra dobørsten har havnet på tannbørsten??
Gjest NotNaomi Skrevet 14. juli 2017 #10 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Se også ekkelskapen i videoen her der et rengjøringsfirma "rengjør" badegulv m.m. med wc-børsten http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tester/her-vasker-han-badet-med-doboersten/a/10071308/ Anonymkode: 66ec5...263 Hva hadde det med hotell å gjøre?
Gjest NotNaomi Skrevet 14. juli 2017 #11 Skrevet 14. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være rengjøringspersonalet (eller ts sin romkamerat) som har festet et dokosthår på ts sin tannbørste Anonymkode: 66ec5...263 Ok??!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #12 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Hva hadde det med hotell å gjøre? Det er også rengjøringspersonale på hoteller. Anonymkode: 66ec5...263
Gjest NotNaomi Skrevet 14. juli 2017 #13 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er også rengjøringspersonale på hoteller. Anonymkode: 66ec5...263 Men det du linket til handler ikke om det! Altså. Det der var bare ..sjukt. Hotell er avhengig av fornøyde gjester. Det er offisielt med omdømme av Hoteller. Syns hele saken her er helt merkelig. Og vanvittig.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #14 Skrevet 14. juli 2017 Tannbørstene til familien står i et tannglass på badet. Like ved henger en dobørste i et skittenbrunt vann Jeg håper jeg tar feil, men dessverre er det akkurat samme hår, lengde og konsistens hvis dere forstår. Kanskje de har dyppet tannbørsten i vannet og et hår har følgt med? Uff, dette var virkelig disgusting. Før dette så har jeg vært uggen i magen, det har rumlet og veltet seg. Jeg kan allikevel ikke tro det kan være tilfelle, men dette skjedde nå. Anonymkode: ad0c2...408
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #15 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Men det du linket til handler ikke om det! Altså. Det der var bare ..sjukt. Hotell er avhengig av fornøyde gjester. Det er offisielt med omdømme av Hoteller. Syns hele saken her er helt merkelig. Og vanvittig. Du har rett. Rengjøringsbyrå er jo også avhengig av fornøyde kunder. Det finnes drittsekker i svært mange forskjellige yrker, som gir F både i arbeidsgiver og i kunder. Det med dikosten i videoen var helt skrekkelig. Kan det ha vært manglende opplæring eller bare faenskap tror du? Anonymkode: 66ec5...263
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #16 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tannbørstene til familien står i et tannglass på badet. Like ved henger en dobørste i et skittenbrunt vann Jeg håper jeg tar feil, men dessverre er det akkurat samme hår, lengde og konsistens hvis dere forstår. Kanskje de har dyppet tannbørsten i vannet og et hår har følgt med? Uff, dette var virkelig disgusting. Før dette så har jeg vært uggen i magen, det har rumlet og veltet seg. Jeg kan allikevel ikke tro det kan være tilfelle, men dette skjedde nå. Anonymkode: ad0c2...408 Stakkars deg. Har du tatt vare på det håret du fant? Anonymkode: 66ec5...263
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #17 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tannbørstene til familien står i et tannglass på badet. Like ved henger en dobørste i et skittenbrunt vann Jeg håper jeg tar feil, men dessverre er det akkurat samme hår, lengde og konsistens hvis dere forstår. Kanskje de har dyppet tannbørsten i vannet og et hår har følgt med? Uff, dette var virkelig disgusting. Før dette så har jeg vært uggen i magen, det har rumlet og veltet seg. Jeg kan allikevel ikke tro det kan være tilfelle, men dette skjedde nå. Anonymkode: ad0c2...408 Monter skjult kamera på baderommet. Anonymkode: 66ec5...263
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #18 Skrevet 14. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tannbørstene til familien står i et tannglass på badet. Like ved henger en dobørste i et skittenbrunt vann Jeg håper jeg tar feil, men dessverre er det akkurat samme hår, lengde og konsistens hvis dere forstår. Kanskje de har dyppet tannbørsten i vannet og et hår har følgt med? Uff, dette var virkelig disgusting. Før dette så har jeg vært uggen i magen, det har rumlet og veltet seg. Jeg kan allikevel ikke tro det kan være tilfelle, men dette skjedde nå. Anonymkode: ad0c2...408 Renholderen kan ha svingt dokosten rundt om kring og et bustehår kan ha falt opp i tannglasset ditt under denne aktiviteten. Monter skjult kamera. Anonymkode: 66ec5...263
Gjest NotNaomi Skrevet 14. juli 2017 #19 Skrevet 14. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har rett. Rengjøringsbyrå er jo også avhengig av fornøyde kunder. Det finnes drittsekker i svært mange forskjellige yrker, som gir F både i arbeidsgiver og i kunder. Det med dikosten i videoen var helt skrekkelig. Kan det ha vært manglende opplæring eller bare faenskap tror du? Anonymkode: 66ec5...263 Idioti. Hverken mer eller mindre. Tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #20 Skrevet 14. juli 2017 Skulle ønske jeg hadde hatt skjult kamera så ville jeg gjort det. Jeg har tatt vare på håret ja,men vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Med øyesyn er det ingen tvil hvor det kommer fra Anonymkode: ad0c2...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå