Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #41 Skrevet 6. mars 2005 :enig_animasjon: OH YES Jeg tenkte også nesten utelukkende på norske skuespillere når jeg så spørsmålet i denne tråden. Men min DESIDERTE FAVORITT er og blir Bjørn Skagestad. Har vært forelska i han siden Kristin Lavransdatter-filmen jeg...han har jo blitt eldre med årene, men det kler han, for å si det sånn...Sukk, sukk... Og så må jeg jo også nevne Trond Espen Seim som flere har gjort her. :hjerter2: Av utenlandske skuespillere er det Viggo Mortensen som er min favoritt! Særlig i rollen som Aragorn, da... K
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #42 Skrevet 6. mars 2005 Bare meg som liker Brendan Fraser og Gérard Depardieu...
Gjest Gjesten Skrevet 6. mars 2005 #43 Skrevet 6. mars 2005 George Clooney: Er heilt på ein eigen planet sjarmerande, den einaste skodespelaren som kan nærme seg han mht glimt i auga er Sean Connery Trond Espen Seim: Har den mest sexy stemmen i universet. Hørte han på P3 morgen for ei tid tilbak... Og så er han flink til å hjelpe jomfruer i nød. (Tok knekken på ein kveps som var litt for glad i meg i fjor sommar, nikka og gjekk... Ein gentleman altså.)
Gjest Chrizzy Skrevet 6. mars 2005 #44 Skrevet 6. mars 2005 George Clooney Anders W. Berthelsen i Krøniken er også så søt synes jeg
Anglofil Skrevet 11. mars 2005 #46 Skrevet 11. mars 2005 Christopher Reeve Harrison Ford George Clooney Christopher Plummer Er jeg gammal, eller? :o Absolutt ikke, Chrstopher Plummer var blant annet en smukk mann i Sound of Music Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå