AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Jeg har en Iphone 6s. Den er knapt 4 mnd gammel. For noen uker (ca 2-3) tilbake, klarte jeg å miste den inne i et parkeringshus, hvor bakken var av sement. Den landet på øverste høyre kant, og knuste. Heldigvis hadde jeg glass-skjermbeskyttelse på, så det var bare den delen som knuste. Men den delen var altså kraftig knust i masse små biter, og jeg kunne se at det kom litt lys fra innsiden og ut. Tenkte ikke at dette var noe særlig farlig, så lot dermed være å reparere skjermen. I dag, klarte jeg å "kaste" mobilen slik at den kanten (tror jeg) traff pcen min. Har en mac så den er ganske hard og "spiss". Jeg vet ikke om dette skjedde med en gang, da jeg ikke sjekket mobilen før ca 5 min senere. Men når jeg sjekket den, var skjermen helt fargerik. Masse forskjellige farger, blant annet rød, gul, grønn, svart osv. Fargene er lange og stripete, og de er loddrette. Først funket touchen, og jeg kunne delvis se skjermen og alt som vanlig. Men så begynne touchen å slutte å fungere, og fargene ble enda større og jeg så lengre ingenting av skjermen. Men hvis jeg presser litt hardt oppe i kanten til høyre, så ser jeg skjermen som vanlig, altså fargene blir svakere og jeg kan se gjennom dem. Men touchen fungerer ikke. Det jeg lurer på er om det bare er nødvendig å skifte skjermen? Da det virker som om mobilen innvendig fungerer. Eller om det kan være flere skader? Eller er mobilen helt kaputt? Skal en tur innom eplehuset imorgen, de vet nok hva jeg bør gjøre. Men så utålmodig som jeg er, så hadde det vært veldig fint om noen her kunne opplyse meg litt Takk på forhånd. Anonymkode: 509d5...b5b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Ingen her kan vite om det kun er skjermen som må byttes Anonymkode: 83e56...870
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen her kan vite om det kun er skjermen som må byttes Anonymkode: 83e56...870 Hm nei, godt poeng.. Men kan hende noen har opplevd det samme og kan fortelle hva de måtte gjøre osv. Anonymkode: 509d5...b5b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Du må bytte skjermen og kanskje noen andre komponenter også Anonymkode: 28553...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå