Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Hei! Er det noen som vet hvordan man bestiller time hos gynekolog med en annen lege enn fastlegen?? (uten å bytte fastlege altså) Har tenkt meg til gynekolog men vil helst unngå å gå til en mannlig bekjent av familien liksom.. Og en ting til, er det gratis å få p-piller før fylte 19 år?
Brudulja Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Hei Du kan ringe hvilken som helst gynekolog for å bestille time! Vet ikke om du får gratis p-piller når du er under 19 - det kan du vel evt spørre gynekologen om.
Murf Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 P-piller er gratis for jenter fra 16 år til fylte 20 år. Kun p-piller, ikke plaster eller ring. M
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Takker for svar Hva koster det egentlig for en gynekologisk undersøkelse? (ca)
Gjest Revenka Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Hos en gynekolog er det dyrt. Koster fort 600,- Men tar du en gynekologisk test hos fastlegen så betaler du den vanlige summen + det testene koster. Jeg går til en gynekolog som fastlegen har henvist meg til pga bivirkninger av p-sprøyten. Pga henvisningen så betaler jeg vel ca 250,- husker jeg ikke helt feil. Uten henvisning er det dyrt ja.
*Lene* Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Jeg går til spesialist og betaler 850,- men verd pengene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå