AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Jeg plages av hvite "døde" strekkmerker på magen.Jeg har prøvd Vichy Dermablend Total Body light. Men selv den lighte ble for oransje/mørk for meg.Det endte bare opp med at strekkmerkene syntes enda mer. Er det noen som har noen anbefalinger til meg på hvordan jeg får dekket dette og skjult det best mulig? Det er også et enormt pluss om det er vannfast/svetteresistent Anonymkode: 58566...f78
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Sminke sitter dårlig på akkurat på arr og vil bare gli av på et sted som mage. Anonymkode: 1e880...8b3 1
Gjest Frøyahjerte Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 (endret) Vær stolt av tigerstripene dine du. Enkelte har funnet ut at det er effektivt å tjene penger på å fortelle kvinner at de ikke er god nok. Antar 90 % av oss har strekkmerker. Er det oss det er noe galt med. Eller er det idealet? Lytt til sangen "humble". En del av budskapet er som følgende; "Ikke vær en sau (bitch), gi meg en ekte kvinne med strekkmerker. Faen ta photoshop osv..." Endret 14. juli 2017 av Frøyahjerte
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Det er nok lettere å endre tankegangen sin rundt strekkmerker enn å gjøre noe med strekkmerkene. De jeg fikk i ungdommen er nå bleknet helt og synes nesten ikke, så tid hjelper litt. Hjelper det å tenke på at folk flest ikke legger merke til sånt og at du nok er den eneste som virkelig legger merke til dem? Anonymkode: de6fb...53b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå