AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Han har ingen stygge sko og klær nå (heldigvis) men hadde noen fæle grønne lakksko med krokodillemønster på. (Tror de var ekte) og de var så grusomme Han gikk mye på de skoene, men ga de til broren. Så hadde han en brun skinnjakke med masse frynser på og en svær gul harry logo på baksiden. Dette var i begynnelsen av forholdet, så sa ingenting, men glad han kvittet seg med det. Har partneren din noen stygge sko og klær? Anonymkode: 21327...ddd 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Ja, noen horrible "pensko" som han kalte det. "Gammel-kall-sko" kaller jeg dem. Vanskelig å beskrive, men brede flate brune sko. Veldig kompakte og klumpete... jeg sendte han på skohandel før første konfirmasjon og viste han bilder av hva jeg så for meg kledde han og dressen bedre. Ble topp👍🏼 Ellers så har har noen skikkelig gamle hettejakker fra da han var tidlig i 20-årene, ser skikkelig harry ut nå 15 år senere. Føler seg så ungdommelig ut i de sier han😋 Anonymkode: 1c252...c82
LeilaS Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Ikke min nåværende partner, men tidligere. Vi var sammen for 10 år siden. Han var en rocker og døde helt innvendig da han hadde skaffet seg en sånn lang skinnjakke helt ned til anklene 😱😱😨 Flaut å skulle gå med han i offentligheten når han gikk med den Han jeg er sammen med nå har en tutgammel Adidas joggebukse. Den er hullete og helt utvaska. Blitt skikkelig slafsete med åra, men ikke f om han skal gi den fra seg. Den er jo så god å gå med
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 En eks som jeg kun var sammen med i et par måneder gikk mye i det jeg vil betegne som "tenåringsklær", type hettegensere og slitte converse. Det er greit nok når man er 20-årig student, men når man er over 30 så er det på tide å finne seg en annen stil. Det ser fort bomsete ut. Jeg hintet et par ganger og da tok han på seg en skjorte, men så sklei det ut igjen. Vi skulle møte min bror og dama på restaurant, da ankom han i slitte lyse jeans og Adidas-hettegenser. Vi andre var kledd i penbukser eller skjørt.. Kanskje en bagatell, men kombinert med en del andre mindre attraktive personlighetstrekk så ble det til at jeg gjorde det slutt ganske fort. En annen eks, som jeg var sammen med i flere år, kledde seg på ingen måte upassende - men utrolig kjedelig! Helt greit for meg at en fyr ikke er en moteløve, men alt han eide var det mest basic du kunne finne på H&M. Han var litt gniten (til tross for god jobb) og ville absolutt ikke bruke noen penger på klær, så det gikk bare i basic svarte jeans med ensfargede t-skjorter. Det var litt synd, for han var en veldig flott mann utseendemessig som kunne sett fantastisk ut i noen freshere farger og snitt. Nåværende kjæreste kler seg veldig bra. Han er heller ikke superforfengelig, men han har god smak og en slags natulig elegans. Han vet hva han kler og kjøper ting av god kvalitet, og har null problem med å kle seg riktig etter anledning. Anonymkode: fa42b...651 1
Perelandra Skrevet 13. juli 2017 #5 Skrevet 13. juli 2017 Eksen min hadde noen fæle tøfler. I utgangspunktet var de helt ok, men tøflene var totalt utslitt og omtrent ingen ting hang sammen på dem lenger. "Kan du ikke kaste dem?" spurte jeg pent. Men det nyttet ikke, han var typen som aldri kastet noe. En gang glemte han dem igjen hos meg, og fikk dem aldri tilbake. Vi bodde et godt stykke fra hverandre, og jeg skulle flytte til et sted nærmere han. Tøflene havnet "tilfeldigvis" med i søpla da jeg tømte leiligheten. Det gikk lang tid før jeg fortalte hvor tøflene hans hadde blitt av.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #6 Skrevet 13. juli 2017 Jaaaa! Moren hans pleide å handle alle klærne til mannen og hun kjøpte bare cordfløyelbukser, klumpete sko og sløyfer istedenfor slips til fest. Alle de forsvant en etter en på mystisk vis Anonymkode: b8aaf...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 Min eks hadde også noen helt forferdelig stygge utslitte tøfler! Herregud, så forferdelig de var. Det var heeeeelt uaktuelt å hive de da de var jo fortsatt gode å gå på 🙄 Så hadde han en SVÆR oransje boblejakke. Den var nok god og varm på vinteren, men så ut som han hadde skikkelig stor overkropp og spinkle bein. Beina var ganske spinkle.Så gikk jan med spisse lakksko til. Anonymkode: e454b...2e7 2
Perelandra Skrevet 13. juli 2017 #8 Skrevet 13. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks hadde også noen helt forferdelig stygge utslitte tøfler! Herregud, så forferdelig de var. Det var heeeeelt uaktuelt å hive de da de var jo fortsatt gode å gå på 🙄 Så hadde han en SVÆR oransje boblejakke. Den var nok god og varm på vinteren, men så ut som han hadde skikkelig stor overkropp og spinkle bein. Beina var ganske spinkle.Så gikk jan med spisse lakksko til. Anonymkode: e454b...2e7 Har vi vært sammen med den samme mannen?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #9 Skrevet 14. juli 2017 Min mann er ganske feilfri i klesveien helt til vi kommer ut på hytta. Der går det i 90-talls polyester treningsdresser fra adidas. Store og baggy og blanke. Og selv med tyve år på baken ser de knapt slitte ut. Er det kaldt drar han en genser over treningsjakka, her har han umbro, puma og adidasgensere å velge mellom. Er det enda kaldere blir det to lag polyesterdresser. Og så har han lange sokker fra champion som han drar godt opp over buksa. Og adidas slippers. Og dette hopper han i nesten før vi har fått pakket ut av bilen. Hjemme går han noen ganger i joggebukse, men da nye uten knær og hull, men da er det søndag morgen for den blir stort sett borte etter frokost eller i alle fall lunch om vi er late. Men er vi hjemme har vi ofte familie på middag på søndager. Broren hans har nabohytta, han går omtrent likt mens han er på hytta også. Anonymkode: f0f5c...b83 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #10 Skrevet 14. juli 2017 13 timer siden, Perelandra skrev: Har vi vært sammen med den samme mannen? Haha det kan godt være Glad jeg slipper å irritere meg over de stygge tøflene mer. Han har de sikkert enda 🙄 Anonymkode: e454b...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #11 Skrevet 14. juli 2017 Ville en mann stilt samme spørsmål? Anonymkode: e616e...717 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #12 Skrevet 14. juli 2017 Han har noen klær som jeg ikke synes noe om. Men han er en voksen mann som kan ta ansvar for hvordan han kler seg selv så jeg ser ingen grunnn til å bli flau Anonymkode: 97427...a8c 1
Christy89 Skrevet 14. juli 2017 #13 Skrevet 14. juli 2017 Samboer har en ganske så fæl joggebukse. Den er flere år gammel. Den har blitt veldig hengete og misfarget. Den var var svart en gang i tiden, men er grå nå med noen malingsflekker på. Han går heldigvis ikke med denne i offentligheten. Noen ganger går han med kmebukse/shorts og med sokkene dratt opp. Vil ikke gå med ankelsokker. Han går heldigvis ikke med sandaler og sokker da. 😋 Eksen min gikk ofte med hullete jeans. De var ikke bare litt hulete heller. Mamma sa han måtte kjøpe seg nye bukser
Dr. A. Kula Skrevet 14. juli 2017 #14 Skrevet 14. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville en mann stilt samme spørsmål? Anonymkode: e616e...717 Eller hva om en mann hadde "ryddet" bort klær til damen som han ikke liker at hun bruker. Enten det er snakk om bestemorstruser, bukser eller hettegensere. Merkelig hvordan det ofte blir til at man bestemmer selv hva man vil gå i, men det gjelder bare damen (ofte).
Nuith Skrevet 14. juli 2017 #16 Skrevet 14. juli 2017 Digre hvite truser (ikke boxere) som mora hans kjøpte mengder av på salg og ga til hele slekta (mannlige medlemmer) til jul. Han brukte de bare når alt annet var skittent, men allikevel... noe så usexy.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #17 Skrevet 14. juli 2017 28 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Eller hva om en mann hadde "ryddet" bort klær til damen som han ikke liker at hun bruker. Enten det er snakk om bestemorstruser, bukser eller hettegensere. Merkelig hvordan det ofte blir til at man bestemmer selv hva man vil gå i, men det gjelder bare damen (ofte). Ingen i tråden her som bestemmer hva partneren skal gå med og jeg er ganske sikker på han synes noen av klærne mine er drit stygge. Han skal få gå med akkurat hva han vil selv om noe er skikkelig stygt. Men jeg kunne ikke begripe hvorfor han skulle tasse rundt i slite og ødelagte tøfler. Men dette har ingenting med tråden å gjøre. Anonymkode: e454b...2e7 2
skruf Skrevet 14. juli 2017 #18 Skrevet 14. juli 2017 Han hadde ei ultrastygg beige cordbukse da vi ble sammen. Den var virkelig ikke noe fin. Heldigvis så fikk han etterhvert på seg noen ekstra kilo (han er altfor glad i gjærbaksten jeg baker....) så buksa ble for trang. Så den har jeg ikke sett på noen år. Han har også noen tskjorter som er skikkelig hullete og utslitte. Nekter å kaste de. Så jeg har ytret et sterkt ønske om at han ikke bruker de ute blant folk. Ser jo ut som Ola uteligger.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #19 Skrevet 14. juli 2017 Vell min kjære hadde en grønn stripet genser med gull og rosa striper på kanten av det grønne!!! Han hadde den til og med på seg på byen og lurte på hvorfor det ikke ble noe på han 😂😂😂. Anonymkode: 08bba...6f7
Dr. A. Kula Skrevet 14. juli 2017 #20 Skrevet 14. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen i tråden her som bestemmer hva partneren skal gå med og jeg er ganske sikker på han synes noen av klærne mine er drit stygge. Han skal få gå med akkurat hva han vil selv om noe er skikkelig stygt. Men jeg kunne ikke begripe hvorfor han skulle tasse rundt i slite og ødelagte tøfler. Men dette har ingenting med tråden å gjøre. Anonymkode: e454b...2e7 Ikke direkte, nei, men når klær man ikke synes noe om på partneren forsvinner, så bestemmer man i høyeste grad hva h*n ikke skal gå med. Mulig det er på siden av tema, men det finnes flere tråder her der den kvinnelige partneren "rydder" i mannens klær/garderobe. Har opplevd det selv også, men har til gode å høre om motsatt, dog finnes det ganske sikkert eksempler den veien også. Legger ved to innlegg i tråden som beskriver "rydding", bare for å vise at jeg ikke tar dette ut av ingenting, og dermed motbevise din påstand om at ingen her i tråden bestemmer over partneren i klesveien (dog passiv bestemmelse) På 13.7.2017 den 19.07, Perelandra skrev: Eksen min hadde noen fæle tøfler. I utgangspunktet var de helt ok, men tøflene var totalt utslitt og omtrent ingen ting hang sammen på dem lenger. "Kan du ikke kaste dem?" spurte jeg pent. Men det nyttet ikke, han var typen som aldri kastet noe. En gang glemte han dem igjen hos meg, og fikk dem aldri tilbake. Vi bodde et godt stykke fra hverandre, og jeg skulle flytte til et sted nærmere han. Tøflene havnet "tilfeldigvis" med i søpla da jeg tømte leiligheten. Det gikk lang tid før jeg fortalte hvor tøflene hans hadde blitt av. På 13.7.2017 den 19.10, AnonymBruker skrev: Jaaaa! Moren hans pleide å handle alle klærne til mannen og hun kjøpte bare cordfløyelbukser, klumpete sko og sløyfer istedenfor slips til fest. Alle de forsvant en etter en på mystisk vis Anonymkode: b8aaf...b8a Uthevelsene er mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå