Gjest Sarah Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Jeg trenger litt ekstrainntekt, men jeg studerer. Finnes det noe arbeid jeg kan ha hjemme uten å ha utdannelse for det? Jeg bor sammen med kjæresten min, men hans inntekt er ikke nok til å betale husleie og mat...
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Må du jobbe hjemme? Tror det er mye lettere å få seg ekstrajobb om du er villig til å forlate hjemmet ditt.
Arkana Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Sitte barnevakt? Ect dagmamma om du er villig til å jobbe så mange timer (du kan jo finne noen som bare trenger dagmamma et par dager i uken). Ellers er jeg enig i at du nok må utenfor hjemmet for å finne noe særlig. Hold deg unna disse lappene med "Ekstrainntekt?" på som dumper i postkassen og nettsiden sier ingenting om hva jobben går ut på, men bare en masse lykkelige mennesker som har tjent så mye. Det er bare lureri. Finn et vikarbyrå, der kan du finne en jobb som passer det antall timer du ønsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå