Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet inn på utveksling til våren - og det viser seg at jeg er den eneste fra skolen som skal dit det semesteret. Jeg har tidligere vært på utveksling, men da var vi flere andre fra skolen som skulle samme sted, og det var mange andre nordmenn der i tillegg. Synes det er ganske skummelt å tenke på at jeg skal dra helt alene. I følge tidligere studentrapporter er det lite aktiviteter på skolen og en ganske dårlig velkomstuke. Jeg er derfor veldig spent på hvordan jeg skal bli kjent med andre? Er ikke super-utadvendt, så dette ligger ganske langt utenfor komfortsonen min. Tenker at jeg vil prøve å leie et rom privat og forhåpentligvis bo med noen hyggelige roomier, men det er jo aldri noen garanti for det. Noen som har vært i en lignende situasjon og vil dele erfaringer? Jeg skal forøvrig til Sør-Amerika. 

Anonymkode: fa3e8...859

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det, og det var helt fantastisk. Mye bedre å reise på utveksling helt alene. Man lærer og opplever så mye mer. 

Det er mange i din situasjon fra andre land, søk deg til dem og bo gjerne i internasjonalt, stort studenthjem om du kan. 

Anonymkode: bec5e...017

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg gjorde også det og det er det beste jeg noen gang kunne gjort. Lærte utrolig mye og ble enda mer selvstendig! Gjør det!

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig bra å reise alene, bare hopp i det :) Har også gjort det og har blitt kjent med folk fra hele verden :Nikke:

Anonymkode: cafba...a3d

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på utveksling i forrige århundre en gang var litt av poenget at det ikke skulle være så mange fra samme land på samme studiested. Der jeg var, var vi to norske fra forskjellige steder i landet, og vi fikk ikke bo sammen.

Anonymkode: 60a47...44a

Skrevet

Reiste aleine på utveksling til Usa og hadde tidenes halvår. Leigde privat og hadde amerikansk roomie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...