Gå til innhold

Hjelp meg; Hvem synger denne sangen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Den går som følger: (kan bare noen strofer dog...)

"Skal vi sov i samme seng i natt..æ kan gi det alt du vil i natt viss du tør..." Veldig ufullstendig tekst her, vet det haha, men jeg kommer IKKE på hvem som har denne sangen.... På forhånd: :bukke: :blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Refrenget starter vel sånn;

vil du værra med meg hjem i natt osv

Aner ikke hvem som synger. Du kan jo prøve å søke på "vil du værra med meg hjem" på google?

M

Skrevet

Også jeg som trodde det var Tore Hansen og Unit Five da....... jaja - sangen er uansett fin den. :digge:

Skrevet

Nei, det er fåkkings Dag Ingebrigtsen solo. Altså vokalisten i The Kids. Faren til hopperen Tommy Ingbrigtsen.

Og med all respekt for dere som måtte like den: Det er en skammelig dårlig sang. I likhet med artisten Ingebrigtsen som er en skam for artistyrket og ikke minst trøndelagsfylkene. Han har ødelagt alt som er fint med den såkalte "trønderrocken".

Beklager.

Gjest Litjmæ
Skrevet
Og med all respekt for dere som måtte like den: Det er en skammelig dårlig sang. I likhet med artisten Ingebrigtsen som er en skam for artistyrket og ikke minst trøndelagsfylkene. Han har ødelagt alt som er fint med den såkalte "trønderrocken".  

Beklager.

Hihi og hva er bra trønderrock da? Åge? DDE? :tunge1::ler:

Også jeg som er trønder selv da, huffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...