Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Er ikke så mye jeg skal spørre om, bare se om det er flere i min situasjon. :)

Jeg og typen har nettopp begynt og prøve å bli gravide. Venter mensen i morgen, men har ikke klart og la vær og teste meg til da, så tok en test i mårest og en i går, begge negative. 

I morgen så reiser jeg bort med ei venninne, og er jo da jeg venter mensen. Sitter og lurer på om jeg skal svippe innom apoteket og kjøpe flere tester og prøve igjen i morgen. 

Har bestandig hatt stabil syklus, så får jeg ikke mensen i helga så er jo ting egentlig ganske sikkert, men vet jo aldri. 

Typen sier han synes jeg har mange gravid symptomer, mye trøtt, murringer i magen i over en uke, mere sulten. Det rareste må være når vi var på biltur forrige helg og jeg klaget på at ene hunden må ha spydd i bilen for det lukter sånn, og han kjente ingen ting, men jeg hadde rett 😂

Anonymkode: 2efe5...f30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlige er du ikke gravid dersom du testet negativt nå, med mindre du er en av de få som produserer HCG sent. 

Når man begynner å prøve så begynner man å tolke alle mulige slags symptomer, har vært der selv. Var skråsikker på at jeg var gravid flere ganger. Den måneden jeg var gravid, hadde jeg derimot veldig få symptomer. 

Anonymkode: c3a5a...a93

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...