AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Hei. Ifjor gikk jeg Vg3 påbygg. Jeg bestå alt meget godt bortsett ifra matematikk eksamen, jeg fikk stryk på det, klagde på karakteren og måtte vente i 2-3 uker for å få svar. Jeg er i utlandet nå, og ringer skolen for å se hvordan det gikk, om de har forbedret karakteren min osv, sånn at jeg ligger inn dokmentene i samndra opptak. Jeg ringte også inntakskontoret, mrn var ingen som tok opp? Hva skal jeg gjøre? Hvem kan jeg ta kontakt med? Takk på forhånd 🌝 Anonymkode: 5a9b9...428
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Ifjor gikk jeg Vg3 påbygg. Jeg bestå alt meget godt bortsett ifra matematikk eksamen, jeg fikk stryk på det, klagde på karakteren og måtte vente i 2-3 uker for å få svar. Jeg er i utlandet nå, og ringer skolen for å se hvordan det gikk, om de har forbedret karakteren min osv, sånn at jeg ligger inn dokmentene i samndra opptak. Jeg ringte også inntakskontoret, mrn var ingen som tok opp? Hva skal jeg gjøre? Hvem kan jeg ta kontakt med? Takk på forhånd 🌝 Anonymkode: 5a9b9...428 Fristen for å sende inn dokumenter til samordna opptak gikk ut for to uker siden, så det er for sent dessveree. Du får prøve igjen neste år! Og kanskje forbedre norsken din samtidig? Anonymkode: 5578a...5b0 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Dette er jo forsent. Opptaket er jo klart om bare noen dager. Hvorfor sendte du ikke hurtigklage? Anonymkode: a0137...ae3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå