Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke erfaringer har dere med å sende åpen søknad? Har dere fått svar eller jobb på bakgrunn av dette eller er det bare bortkastet tid?

Anonymkode: f7e0e...95c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått positivt svar to av tre ganger. Det stedet jeg ikke fikk svar fra hadde en veldig ufin holdning mot å levere en åpen søknad og sendte meg vekk i hui og hast. 

Anonymkode: 17027...90e

Skrevet

De fleste plasser høret jeg aldri noe fra, men fra et sted ble jeg oppringt ca. 1 uke etter jeg la inn søknad. Skal til intervju der i august.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk alle mine deltidsjobber på den måten. Varierer nok veldig avhengig av hvilken jobbtype det er tror jeg.

Anonymkode: b7183...516

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det regnes som åpen søknad å gå innom arbeidsplassen med cv og søknad og presentere seg, så har jeg veldig god erfaring med det. :) Jeg har fått vikariater og tilkallingsjobb på den måten flere ganger, og nå har jeg til slutt fått fast stilling også.

Jeg vil absolutt anbefale å gå innom aktuelle bedrifter personlig framfor å sende i posten eller på e-post, det tror jeg man vinner mye på.

Lykke til!

Anonymkode: 01522...d49

AnonymBruker
Skrevet

Har fått jobb hver gang jeg har gått innom et sted med åpen søknad :) 

Anonymkode: cd33e...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Har to bekjente som har fått jobb på den måten. Jeg vurderer selv å levere åpne søknader, men har ikke helt funnet ut hvilke bedrifter ennå. Fint å se at det faktisk fungerer :)

Anonymkode: 93094...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...