agnesbjercke Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Den sier jeg ligger på mellom 2-2500 kcal forbrent daglig.. tror dere dette stemmer ganske bra så jeg kan gå utifrå det? Oppdaterer vekt ettersom jeg går ned.. Pleier å ha ett kcal inntak på 1700 ca. (Det er egentlig litt under BMRen min ifølge kalkulator men føler jeg vil ligge 1000 under forbrent ca for å gå ned i litt tempo) 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ de få dagene jeg trener spiser jeg deretter. Men per nå er det ingen trening.. lite turer osv også. Men generelt ganske aktiv livsstil..
bobleplast_ Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 (endret) Høres fornuftig ut. Husk at kaloriinnholdet i mat også bare er en omtrentverdi. Det skal godt gjøres å regne seg til eksakt hvor mange kalorier du inntar og forbrenner. Ville for øvrig ikke lagt meg noe særlig under 1700 kcal. Kunne gjerne økt det med 300-500 kcal hvis du ønsker å bygge muskler. Endret 13. juli 2017 av bobleplast_
Ms. Steele Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Min Polar m400 stemmer også ganske bra tror jeg. Det pleier å være ganske likt som f.eks elipsemaskinene på treningssenteret viser når jeg legger inn vekten min.
agnesbjercke Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2017 3 minutter siden, bobleplast_ skrev: Høres fornuftig ut. Husk at kaloriinnholdet i mat også bare er en omtrentverdi. Det skal godt gjøres å regne seg til eksakt hvor mange kalorier du inntar og forbrenner. Ville for øvrig ikke lagt meg noe særlig under 1700 kcal. Kunne gjerne økt det med 300-500 kcal hvis du ønsker å bygge muskler. Jada sant men er rimelig nøye så er nok ikke så langt ifra håper jeg!:) Nei bygger ikke muskler.. skal kun gå ned Takk!
agnesbjercke Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2017 1 minutt siden, Ms. Steele skrev: Min Polar m400 stemmer også ganske bra tror jeg. Det pleier å være ganske likt som f.eks elipsemaskinene på treningssenteret viser når jeg legger inn vekten min. Ja ikke sant.! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå