Gå til innhold

Polar m400. Hvor eksakte kcal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den sier jeg ligger på mellom 2-2500 kcal forbrent daglig.. tror dere dette stemmer ganske bra så jeg kan gå utifrå det? 

Oppdaterer vekt ettersom jeg går ned..

Pleier å ha ett kcal inntak på 1700 ca. (Det er egentlig litt under BMRen min ifølge kalkulator men føler jeg vil ligge 1000 under forbrent ca for å gå ned i litt tempo)

🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

de få dagene jeg trener spiser jeg deretter. Men per nå er det ingen trening.. lite turer osv også. Men generelt ganske aktiv livsstil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres fornuftig ut. Husk at kaloriinnholdet i mat også bare er en omtrentverdi. Det skal godt gjøres å regne seg til eksakt hvor mange kalorier du inntar og forbrenner. 

Ville for øvrig ikke lagt meg noe særlig under 1700 kcal. Kunne gjerne økt det med 300-500 kcal hvis du ønsker å bygge muskler. 

Endret av bobleplast_
Skrevet

Min Polar m400 stemmer også ganske bra tror jeg. Det pleier å være ganske likt som f.eks elipsemaskinene på treningssenteret viser når jeg legger inn vekten min.

Skrevet
3 minutter siden, bobleplast_ skrev:

Høres fornuftig ut. Husk at kaloriinnholdet i mat også bare er en omtrentverdi. Det skal godt gjøres å regne seg til eksakt hvor mange kalorier du inntar og forbrenner. 

Ville for øvrig ikke lagt meg noe særlig under 1700 kcal. Kunne gjerne økt det med 300-500 kcal hvis du ønsker å bygge muskler. 

Jada sant men er rimelig nøye så er nok ikke så langt ifra håper jeg!:)

Nei bygger ikke muskler.. skal kun gå ned :)  Takk!

Skrevet
1 minutt siden, Ms. Steele skrev:

Min Polar m400 stemmer også ganske bra tror jeg. Det pleier å være ganske likt som f.eks elipsemaskinene på treningssenteret viser når jeg legger inn vekten min.

Ja ikke sant.! Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...