AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Altså at han stikker inn penisen i analen uten at du er forberedt? I såfall likte du det? Tenner selv på tanken på å bytte hull, og se at hun får orgasme når hun kjenner den i toern. Kvinners rumpehull er det beste som finnes. Anonymkode: 35b1b...aa4 1
Sphere Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Nice try. Det er neppe orgasme hun kjenner om det hadde vært tilfelle... 14
Gjest ytmnd Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 Ser mer for meg det hadde blitt "surprise fist to your face".
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #5 Skrevet 13. juli 2017 Ja, to ganger med samme fyr, og aldri med andre. Begynte å tvile på fyren. Likte det? Omtrent like godt som at noen hadde flekket huden av meg! Tårer og gørr! Utrolig smertefullt! !!! Om din fantasi er å påføre maksimalt med smerte så har du funnet den rette fantasien. Anonymkode: b834f...11f 15
Inwe Skrevet 13. juli 2017 #6 Skrevet 13. juli 2017 Det er så sykt vondt det! Tvilsomt at det fører til noen orgasme. Opplevde det en gang med et ons, avsluttet sexen på flekken, så da ble det ingen orgasme på noen av oss. Jeg liker analsex, så det er ikke det. Man må bare være litt forberedt så man slapper ordentlig av. Samboeren kan godt få bytte hull (den veien, ikke andre), men da sier han selvsagt fra. 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 Har aldri opplevd det med penis (takk og lov), men flere ganger en "surprise finger" hvis det et noe av det samme. Det gjorde dødsvondt én gang, mens de andre gangene var det med en fyr som virkelig timet det perfekt, var passe forsiktig og gjorde det på en deilig måte rett og slett. Og etter første gangen var jeg jo litt forberedt med han. Anonymkode: 0f512...fa5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #8 Skrevet 13. juli 2017 Helt jævig. Opplevde dette da jeg var sammen med x en. Føltes som et overgrep Anonymkode: 982fd...46a 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #9 Skrevet 13. juli 2017 Det er voldtekt Anonymkode: a61ec...fdf 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #10 Skrevet 13. juli 2017 Å gjøre dette med vilje uten at det er avklart regnes vel som sex uten samtykke? Anonymkode: 124a0...d46 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #11 Skrevet 13. juli 2017 Jeg er ikke sammen med en egoistisk fyr som kun tenker på sin egen nytelse, så nei det har jeg ikke opplevd. Ikke har jeg lyst til å oppleve det heller. Og jeg kan garantere deg at jeg ikke får orgasme om jeg får en penis overraskende inn i ræva. Anonymkode: 535fc...fb9 6
*Stjerne*støv* Skrevet 13. juli 2017 #12 Skrevet 13. juli 2017 Lurer på om du hadde satt pris på litt "surprise buttsex?" .. når du gjør noe slik uten å få et grønt lys først, så er det overgrep! 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #13 Skrevet 13. juli 2017 Ja, det har jeg. Det var som å kjøre med spark og treffe på et parti med sand. Det var dritvondt og all videre action ble avlyst. Dette er et sikkerstikk for å få en knallsur partner som vil nekte alle stillinger som kan gi deg mulighet til å gjøre noe lignende i lang tid fremover. Anonymkode: 8d637...bc8 12
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #14 Skrevet 13. juli 2017 Har opplevd reelle uhell, hvor han bommer i kampens hete. Kjennes omtrent som et hardt spark i pungen for deg, jeg så stjerner og røde lyn, og besvimte nesten. Og det ble slutt på sexen for den dagen. Anonymkode: ffc3b...7f8 12
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #15 Skrevet 13. juli 2017 Opplevd det en gang(var et uhell for det ble så vått), og det kjentes ut som om noen hadde helt bensin og rødglødende piggtråd i rassen og tent på. Fy faen så jævla vondt. En ting er et uhell, en annen ting er å gjøre det med vilje, for da er det et overgrep. Ingen samtykke = overgrep. Så enkelt er det. Anonymkode: 9ce94...e4f 14
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #16 Skrevet 13. juli 2017 Ja, da jeg hadde frivillig vaginalsex som gikk over i anal voldtekt... Anonymkode: e39f5...509 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #17 Skrevet 13. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Å gjøre dette med vilje uten at det er avklart regnes vel som sex uten samtykke? Anonymkode: 124a0...d46 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er voldtekt Anonymkode: a61ec...fdf Det er ikke overgrep så lenge du har samtykket til sex. Analsex er veldig vanlig og kanskje like vanlig som oralsex. Du spør jo ikke mannen om du kan suge han vell? Du bare gjør det liksom. Da er det ikke overgrep. Hadde det vært bdsm så forstår jeg det men analsex er noe veldig mange jenter har og elsker. Anonymkode: 35b1b...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #18 Skrevet 13. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke overgrep så lenge du har samtykket til sex. Analsex er veldig vanlig og kanskje like vanlig som oralsex. Du spør jo ikke mannen om du kan suge han vell? Du bare gjør det liksom. Da er det ikke overgrep. Hadde det vært bdsm så forstår jeg det men analsex er noe veldig mange jenter har og elsker. Anonymkode: 35b1b...aa4 Det tar noen sekunder før man putter penisen i munnen. I tillegg gir det ikke smerte. Hvis du tar penisen ut av vaginaen, holder den mot rumpehullet og venter for å se om hun trekker seg unna eller støter seg mot deg, så har du samtykke ditt, evt ikke et samtykke. På samme måte som at hvis man skal suge noen går man nedover, man kommer nærmere med munnen, og merker lett om mannen trekker seg unna eller ikke. Analsex er forøvrig ikke i nærheten av like vanlig som oralsex. Uforberedt analsex er vondt, og kan være skadelig. Man skader ikke partneren sin med vilje. Det er voldtekt. Anonymkode: e986d...8c0 22
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #19 Skrevet 13. juli 2017 Skjedde en gang, med et ons. Avsluttet akten og dro hjem med en gang. Skrek av smerte, og hjalp ikke på saken at han prøvde å fortsette vaginalt samleie etter det. Hadde vondt flere dager i etterkant, enda han bare jokket inn én gang. Anonymkode: 0a48c...f5d 4
Epiphany Skrevet 13. juli 2017 #20 Skrevet 13. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke overgrep så lenge du har samtykket til sex. Analsex er veldig vanlig og kanskje like vanlig som oralsex. Du spør jo ikke mannen om du kan suge han vell? Du bare gjør det liksom. Da er det ikke overgrep. Hadde det vært bdsm så forstår jeg det men analsex er noe veldig mange jenter har og elsker. Anonymkode: 35b1b...aa4 Selvfølgelig er det et overgrep. Å bare kjøre den inn er smertefullt, og kan føre til skader (rifter, f.eks), så dette kan uansett ikke sammenlignes til oralsex. Bare fordi man samtykker til noe, betyr ikke det at man har samtykket til alt. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå