Gå til innhold

Brudebukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet brudebuketten jeg ønsker meg, og lurer på om noen her har en blomsterforretning eller forhandler som de kan anbefale i Oslo!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Karlsrud blomster på Lambertseter. Damen der er helt fantastisk, og lager de nydeligste buketter og dekorasjoner. Hun pyntet kirken da jeg giftet meg, og jeg bruker alltid henne når jeg skal sende blomster til noen, eller ha blomster til andre anledninger.

Og dessuten tar hun betalt bare for blomstene hun bruker, hun tar ikke ekstra for arbeidstiden :wink:

Gjest Brud2005
Skrevet

Hei du,

Hvis du vil ha en tips om en butikk ikke langt fra deg, har jeg hørt at Mester Grønn i Frognerveien (der ved Ica, vet du :Nikke: ) er flinke. Har ikke noen erfaring med dem utover annen vanlig handel, men fikk hvertfall det tipset selv. Tenkte kanskje jeg skulle høre med dem, eller hvertfall se om de har bilder av noen fine brudebuketter de har bundet før.

:)

Skrevet
Hei du,

Hvis du vil ha en tips om en butikk ikke langt fra deg, har jeg hørt at Mester Grønn i Frognerveien (der ved Ica, vet du :Nikke: ) er flinke. Har ikke noen erfaring med dem utover annen vanlig handel, men fikk hvertfall det tipset selv. Tenkte kanskje jeg skulle høre med dem, eller hvertfall se om de har bilder av noen fine brudebuketter de har bundet før.

:)

Det skal jeg sjekke opp... Veldig greit med noe i nærheten, selv om de fleste nok leverer uansett!;)

Ser om jeg kan spore opp mailadresse og telefon, så skal jeg kontakte dem:)

Tusen takk!!!

Skrevet
Karlsrud blomster på Lambertseter. Damen der er helt fantastisk, og lager de nydeligste buketter og dekorasjoner. Hun pyntet kirken da jeg giftet meg, og jeg bruker alltid henne når jeg skal sende blomster til noen, eller ha blomster til andre anledninger.

Og dessuten tar hun betalt bare for blomstene hun bruker, hun tar ikke ekstra for arbeidstiden :wink:

Takk for tips, Tex!

Siden hun er så flink, så skal jeg med glede undersøke... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...