AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Fylte Juvederm i leppene i slutten av april for første gang. Har hørt flere si at første gang man fyller leppene, vil ikke resultatet vare noe særlig lenge. Mine lepper er like store som de var da jeg fylte for et par måneder siden. Er det veldig individuelt hvor lenge Juvederm sitter i leppene? Anonymkode: 9ae9a...1ff
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Ja, veldig individuelt. Det vil også sitte lengre for hver gang man fyller. Jeg fylte første gang i november. Når Mars kom var det nesten helt borte, så jeg fylte igjen. Nå er vi i Juli og jeg kan ikke se det har minket noe :-) Da til tross for at jeg fikk sprøytet inn hyalase for å fjerne en klump. Skal igjen i august. Da tenker jeg det holder for en veldig god stund. Anonymkode: a3ee8...2a3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, veldig individuelt. Det vil også sitte lengre for hver gang man fyller. Jeg fylte første gang i november. Når Mars kom var det nesten helt borte, så jeg fylte igjen. Nå er vi i Juli og jeg kan ikke se det har minket noe :-) Da til tross for at jeg fikk sprøytet inn hyalase for å fjerne en klump. Skal igjen i august. Da tenker jeg det holder for en veldig god stund. Anonymkode: a3ee8...2a3 Tusen takk for svar! Ja har hørt at man må "bygge opp" leppene, og det vil sitte lengre for hver gang man fyller! Anonymkode: 9ae9a...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå