AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Del Skrevet 13. juli 2017 Hei. Skal på 3 gangs intervju i et konsern, der jeg har søkt en lederstilling. Jeg var på 2 gangsintervju, og trodde det ikke ble flere runder. Fikk en telefon fra hun som tidligere har intervjuet meg at de ønsker en siste runde, der jeg skal møte toppledelsen i konsernet (skal ikke møte hun som har intervjuet meg tidligere) Har aldri vært på 3 gangs intervju tidligere, og lurer så på hva som "skjer" der? De skulle ta en avgjørelse "om en eventuell ansettelse" (ordrett) neste uke. Jeg vil tro/anta at det står mellom meg og 1 til, og at de er usikre? Vet det var 4 stk på 1 gangsintervju, så det var ikke så mange. Noen tips/erfaring? Anonymkode: cf743...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Del Skrevet 14. juli 2017 Ingen? Ts Anonymkode: cf743...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Del Skrevet 14. juli 2017 For min del så har 3. gangs intervju bare skjedd der jeg har hatt vedlig stor sjangse til å få et tilbud, men de vil gjerne at jeg møter ledere som er litt høyere opp slik at de også kan forme seg en mening om meg. Anonymkode: d8034...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 14. juli 2017 #4 Del Skrevet 14. juli 2017 Først og fremst er det et veldig godt tegn. Det betyr at man har kommet veldig langt. Mest sannsynlig er det snakk om 2 personer som er igjen, og bedriften vil at du/dere skal møte toppledelsen. Jeg er også ganske sikker at de har en "forhåndsfavoritt" allerede. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå