Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Skal på 3 gangs intervju i et konsern, der jeg har søkt en lederstilling. Jeg var på 2 gangsintervju, og trodde det ikke ble flere runder. Fikk en telefon fra hun som tidligere har intervjuet meg at de ønsker en siste runde, der jeg skal møte toppledelsen i konsernet (skal ikke møte hun som har intervjuet meg tidligere)

Har aldri vært på 3 gangs intervju tidligere, og lurer så på hva som "skjer" der? De skulle ta en avgjørelse "om en eventuell ansettelse" (ordrett) neste uke. 

Jeg vil tro/anta at det står mellom meg og 1 til, og at de er usikre? Vet det var 4 stk på 1 gangsintervju, så det var ikke så mange. 

Noen tips/erfaring?

Anonymkode: cf743...d6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Ts

Anonymkode: cf743...d6a

AnonymBruker
Skrevet

For min del så har 3. gangs intervju bare skjedd der jeg har hatt vedlig stor sjangse til å få et tilbud, men de vil gjerne at jeg møter ledere som er litt høyere opp slik at de også kan forme seg en mening om meg.

Anonymkode: d8034...254

Gjest Nordavind
Skrevet

Først og fremst er det et veldig godt tegn. Det betyr at man har kommet veldig langt. Mest sannsynlig er det snakk om 2 personer som er igjen, og  bedriften vil at du/dere skal møte toppledelsen. Jeg er også ganske sikker at de har en "forhåndsfavoritt" allerede. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...