Gå til innhold

En fremmed slo meg i offentligheten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute da en ca 15 år gammel gutt plutselig gikk opp til meg og slo meg hardt i skulderen. Hans tilsynelatende mor og søster bare dro han til side og gikk videre. Føler ikke jeg kan akseptere dette?

Anonymkode: 1e34b...cd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei men hva skal du gjøre da? Hvis ikke du vet navnet på fyren så er det jo ikke vits i å anmelde. 

Anonymkode: 95b0e...055

Gjest Elseby13
Skrevet

Han var vel psykisk syk eller utviklingshemmet? Jeg antar dette ut fra familiens reaksjon, de er vel vant til at han utagerer slik.

AnonymBruker
Skrevet

Var det bedre at han gjorde det privat, siden du skriver at han gjorde det i offentligheten?

Anonymkode: 21176...995

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var ute da en ca 15 år gammel gutt plutselig gikk opp til meg og slo meg hardt i skulderen. Hans tilsynelatende mor og søster bare dro han til side og gikk videre. Føler ikke jeg kan akseptere dette?

Anonymkode: 1e34b...cd0

Uprovosert voldshandling kalles dette. Du skulle ringt politiet med en gang. Rett ryggen og gå videre, du klarer aldri å finne personen igjen. Politiet vil og bare henlegge om du bruker tid på å anmelde. 

Anonymkode: 9b97a...7de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innvandrer?

Anonymkode: 44a52...b37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han må ha vært syk på en eller annen måte.

Anonymkode: f889c...313

• Liker 2
Skrevet

"Føler ikke at du kan akseptere dette"? Hva skal det bety da? Han er gått for lenge siden, og du aner ikke hvem han er. Så hva mer enn å akseptere at du var utsatt for en forbigående situasjon ute, er det å gjøre?

Det hjelper jo ingenting å sitte der hjemme i sofaen og si "dette aksepterer jeg ikke", og det hjelper heller ikke en dritt å anmelde det, for du vet jo ikke hvem det var.

Bare rist av deg situasjonen og gå videre i livet. Du kom ikke til skade.

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, Elseby13 skrev:

Han var vel psykisk syk eller utviklingshemmet? Jeg antar dette ut fra familiens reaksjon, de er vel vant til at han utagerer slik.

Det kan også være hat og gnisninger mellom folkegrupper. Det er har blitt mye av det i norske gater de senere årene. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til vold og avsporinger.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei men hva skal du gjøre da? Hvis ikke du vet navnet på fyren så er det jo ikke vits i å anmelde. 

Anonymkode: 95b0e...055

Er vel fullt mulig å anmelde blind vold ?    

Anonymkode: 9e09a...faa

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge mor og søster klarte fint dra han til side så tenker jeg det er snakk om sykdom/ tilbakeståenhet, ja. Om han var generelt en voldelig og utagerende person tipper jeg mor og søster hadde vært redd for han å ikke turt gripe inn

Anonymkode: f217e...05e

• Liker 1
Skrevet

Det er nok en god grunn til det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel fullt mulig å anmelde blind vold ?    

Anonymkode: 9e09a...faa

Klart det er mulig, men om det fører til noe som helst (annet enn at politiet får et par timer til med kontorarbeid før de henlegger saken) er en annen sak. 

Anonymkode: 5836d...5bc

Skrevet

Det er her forsvaret kommer inn, mener jeg. Noen dager og gutten er på vei til Guantanamo.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lanista1984 skrev:

Det er her forsvaret kommer inn, mener jeg. Noen dager og gutten er på vei til Guantanamo.

:klo:

Skrevet

Hvilken kroppsdel er "offentligheten" forresten? 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Det er noe jeg kaller for humor;)

Skrevet
22 minutter siden, Simbyxor skrev:

Hvilken kroppsdel er "offentligheten" forresten? 

Alt utenom det avataren din viser..

Skrevet
Akkurat nå, Lanista1984 skrev:

Alt utenom det avataren din viser..

Tenkte noe i den retningen jeg og. Badebukser er privat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...