Gå til innhold

Hvordan ser huden rundt munnen din ut når du snakker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre blitt litt "besatt" av huden min og alt som vises på den etter et par års sykdom. Nå har jeg lagt merke til at elastiteten rundt munnen min må være helt på trynet. Og dette gjør at jeg er ekstremt selvbevvist når jeg snakker og klarer ikke å roe hodet. Jeg føler at hvis jeg lager trutmunn så ser huden ikke elastisk ut, men ser ut den får rare stramhetsstriper om dere skjønner. Kall det gjerne rynker, men det ser mer ut som huden min er som en morken gummistrikk. Har fått flere stygger rynker siste årene på grunn av alt som har foregått i min kropp. Prøver å finne ut hva som skyldes normal aldring og hva som skyldes dårlig helse.

Er dette noe som andre legger merke til? Kanskje er det et normalfenomen når en nærmer seg 40... 

Anonymkode: f8268...f41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det har jeg aldri tenkt på. Får være grenser for hva man skal henge seg opp i.

Anonymkode: 3f3ef...27e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er rød og det skyldes at jeg stadig bommer med leppestiften.  :heks:

Anonymkode: 6456c...4bf

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det ikke grusomt å henge seg opp i noe så grusomt dumt!! Kan ikke tro at jeg er slik. Hadde jeg ikke kunne vært anonym på dette spørsmålet hadde jeg dødd av skam over at jeg er så overfladisk. Kritikk om utseendet mitt hagler i hodet mitt hele tiden. Fysisk helse har så mye å si for psyken og utseendet. Jeg fokuserer alt for mye på utseendet mitt. 

Anonymkode: f8268...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...