Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. 

Tok noen strimler på 9 dpo. Jeg kunne skimte noe på den første jeg tok. Så tok en hel haug etterpå 

det jeg ser i etterkant er at den testen jeg fikk en svaaaaaaaaaak strek på hadde mye mer fargestoff i seg. Teststreken var ILLRØD og de andre er svakere og jeg kan ikke skimte noen strek lenger. 

er testen som var så rød trolig bare noe galt med? Mannen sa at den kanskje viste "mer". Så da ble jeg gående å tenke da :-P 

prøve å legge bilder inn i forum her av en Annen test, men føler ikke kamera fanger opp. Men når jeg legger inn filter så er det den testen som er nest øverst som jeg opplevde som ILLRØD/hadde mye fargestoff.. 

denne ventetiden 😅

(Hente legge til at de fire nederste er eggløsningstester. Måtte sjekke om de var sterkere enn "vanlig" før mens. Det er de, syns jeg da) 😂

IMG_2873.JPG

Endret av mortilen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ta så mange? Skjønner at du er spent, men det der er bare tull :fnise:

ville ventet til i morgen å tatt en til da. Jeg viste kort positiv 7 dpo, men det var rett etter en sa, så usikker på om syklusen var litt rar da.

Anonymkode: 12993...a29

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ta så mange? Skjønner at du er spent, men det der er bare tull :fnise:

ville ventet til i morgen å tatt en til da. Jeg viste kort positiv 7 dpo, men det var rett etter en sa, så usikker på om syklusen var litt rar da.

Anonymkode: 12993...a29

Glemte legge til at de fire nederste er eggløsningstester da 😉 Syns de var blitt sterkere, men aner ikke om det er normalt når det nærmer seg ikm🤔

Tja 🙈 Ble nok litt ivrig skal jeg innrømme. Hadde en ma sist jeg var gravid, så jeg blir nok ekstra ivrig på å bli gravid igjen. 

Lurte mest av alt på om denne g testen som hadde mye mer fargestoff i seg (som både Jg og mannen kunne se noe på) var å se bort ifra som en test med "feil". 🤔 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...