AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Avslutta med en vinglepetter for seks uker siden. Da hadde vi holdt på frem og tilbake i over ett år fordi han ikke vil forplikte seg helt. Hver dag vil jeg kontakte han, sende en snapp, ett eller annet. Vi har hatt bitte litt kontakt, annenhver gang har vi insjet men nå er det en uke siden sist.. Og jeg var den siste som tok kontakt, så jeg vet jeg ikke skal sende noe, men jeg klarer liksom ikke og gi han opp helt. Mest sannsynlig møtes vi i helgen på byen (har en del felles venner) og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Når vi er ute har han alltid vært veldig på og nærmest fulgt etter meg, har selvfølgelig en forhåpning om at det skal skje også denne gangen men om det ikke gjør det kommer jeg til å bli så skuffa. Sist vi møttes ute (også etter at vi avslutta) prøvde jeg og ikke være så mye med han men han hang rundt meg som ett slips, hvorfor gjør han det når det er han som ikke vil gi oss en ordentlig sjanse for å se om det kan bli noe? Prøver og ikke håpe på noe som helst, ett tilfeldig møte ute endrer jo ingenting men vil liksom at han skal kjenne på at han virkelig har mistet meg og at jeg har det veldig bra også uten han .. rotete innlegg , men trenger noen råd om hvordan jeg burde forholde meg til han om vi treffes .. Anonymkode: 6278e...265
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Hihi, du virker kjent 😂 Anonymkode: 3d649...76c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Huff, føler med deg! Jeg håper ikke jeg skuffer deg nå, men denne fyren VET at han har deg rundt lillefingeren. Han vet også at han lett kan få deg, om han prøver seg på byen. Hvorfor skal han prøve seg på ei anna dame, når han vet at han har deg? Nei, vis denne fyren fingeren. Jeg vet at det ikke er lett, men skal ha respektere deg, så kutter du all kontakt og viser at du er over han. Kanskje kommer han tilbake, eller kanskje ikke. Uansett fortjener du mye bedre Anonymkode: 05105...6f7 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 Har du sett filmen "He's just not that into you?" Jeg har vært i dine sko og det gjør så sinnsykt vondt... Men det er mye bedre å inne sannheten og jo fortere man gjør det, jo bedre. Dessverre har jeg aldri klart å tro på det før jeg har kasta bort altfor mye tid.. Hvis han så på deg som kjærestemateriale hadde han gjort noe for å vise det. (Det viktigte her er å huske på at uansett hva HAN synes om deg, så kommer det til å være 5 andre som definitivt synes du er kjærestemateriale!!!) Anonymkode: 72022...f1a 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #5 Skrevet 13. juli 2017 Jeg ville avsluttet helt! Det er da du virkelig finner ut om han er interessert eller ikke . Har opplevd å være i din situasjon 3 ganger. Alle gangene har de tatt kontakt med meg etter en stund, fordi de innså at de egentlig var interessert i noe mer likevel. 2 av gangene var jeg gått videre.... Skal love de var på da!! 3. mann er jeg samboer med. Mange menn liker å føle seg fri, og hvis de finner en dame de liker, og som i tillegg kommer med en gang han knipser med fingrene, har jo de en drømmesituasjon. Avslutter du, MÅ han ta et valg. Vil han ha deg, så kommer han krypende etter en stund, men aldri med en gang Vil han ikke ha deg, så har du uansett begynt å gå videre i livet. At han liker deg, er det jo ingen tvil om, men om det er nok til at han gidd satse alt, det finner du ut OM du går videre! Lykke til! Anonymkode: 838f9...514 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #6 Skrevet 13. juli 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sett filmen "He's just not that into you?" Jeg har vært i dine sko og det gjør så sinnsykt vondt... Men det er mye bedre å inne sannheten og jo fortere man gjør det, jo bedre. Dessverre har jeg aldri klart å tro på det før jeg har kasta bort altfor mye tid.. Hvis han så på deg som kjærestemateriale hadde han gjort noe for å vise det. (Det viktigte her er å huske på at uansett hva HAN synes om deg, så kommer det til å være 5 andre som definitivt synes du er kjærestemateriale!!!) Anonymkode: 72022...f1a Jeg har sett den, men også der kommer han jo tilbake .. Er vel kanskje derfor jeg sliter sånn med å gi helt slipp, hørt uttallig tilfeller hvor personen som først ikke ville har kommet tilbake. Opplevde det selv nå, etter 4 år plaprer han i veg om hvor mye han savner meg selvom han nå har samboer. Men jeg VET at det nødvendigvis ikke er tilfellet her, men er så vanskelig å overbevise seg selv helt når det fortsatt er bittelitt håp. Anonymkode: 6278e...265
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville avsluttet helt! Det er da du virkelig finner ut om han er interessert eller ikke . Har opplevd å være i din situasjon 3 ganger. Alle gangene har de tatt kontakt med meg etter en stund, fordi de innså at de egentlig var interessert i noe mer likevel. 2 av gangene var jeg gått videre.... Skal love de var på da!! 3. mann er jeg samboer med. Mange menn liker å føle seg fri, og hvis de finner en dame de liker, og som i tillegg kommer med en gang han knipser med fingrene, har jo de en drømmesituasjon. Avslutter du, MÅ han ta et valg. Vil han ha deg, så kommer han krypende etter en stund, men aldri med en gang Vil han ikke ha deg, så har du uansett begynt å gå videre i livet. At han liker deg, er det jo ingen tvil om, men om det er nok til at han gidd satse alt, det finner du ut OM du går videre! Lykke til! Anonymkode: 838f9...514 Vet du har rett! Skal slutte å finne unnskyldninger for og kontakte han, å la han være helt, kanskje ordner det seg, kanskje ikke. Føles bare så rart og skulle bli tilgjengelig for andre igjen, føler ikke jeg vil ha noen andre enn han - men det kommer seg vel etterhvert det og. Takk for ett fint innlegg , hjelper å høre fra andre som har vært i en liknende situasjon Anonymkode: 6278e...265
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #8 Skrevet 16. juli 2017 Dette! Jeg er i samme situasjon, vi har holdt på i 1 år, men han vil ikke ha noe forhold. Så nå har jeg gått videre, og jeg går nesten og venter på at han skal kontakte meg. Han har begynt å sende meg snaps flere ganger daglig, uten at jeg svarer. Men jeg skulle bare si at jeg vet hvordan det føles, men prøøøv å vær med venner, gjør morsomme ting, og plutselig så bryr du deg kanskje ikke så mye om det mer. Lykke til. Anonymkode: 0a32b...e6b 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #9 Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette! Jeg er i samme situasjon, vi har holdt på i 1 år, men han vil ikke ha noe forhold. Så nå har jeg gått videre, og jeg går nesten og venter på at han skal kontakte meg. Han har begynt å sende meg snaps flere ganger daglig, uten at jeg svarer. Men jeg skulle bare si at jeg vet hvordan det føles, men prøøøv å vær med venner, gjør morsomme ting, og plutselig så bryr du deg kanskje ikke så mye om det mer. Lykke til. Anonymkode: 0a32b...e6b Ja, det er så slitsomt å gå og håpe og vente på at han skal ta kontakt. Jeg prøver å gå videre, men er vanskelig fordi jeg fremdeles har ett håp om at han vil komme tilbake og tørre å forplikte seg helt til meg. Hva er grunnen til at din ikke vil ha forhold? Anonymkode: 6278e...265
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #10 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er så slitsomt å gå og håpe og vente på at han skal ta kontakt. Jeg prøver å gå videre, men er vanskelig fordi jeg fremdeles har ett håp om at han vil komme tilbake og tørre å forplikte seg helt til meg. Hva er grunnen til at din ikke vil ha forhold? Anonymkode: 6278e...265 Han sier han vil ikke bygge noe forhold fordi det forrige brukte han 3 år på, og det gikk til helvete. Og at han synes vi er for unge til å holde på med sånt tull, og at han vil fokusere på andre ting som jobb... Det høres helt teit ut, jeg vet. Anonymkode: 0a32b...e6b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #11 Skrevet 16. juli 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier han vil ikke bygge noe forhold fordi det forrige brukte han 3 år på, og det gikk til helvete. Og at han synes vi er for unge til å holde på med sånt tull, og at han vil fokusere på andre ting som jobb... Det høres helt teit ut, jeg vet. Anonymkode: 0a32b...e6b Haha, begynner nesten å lure på om det er samme gutt. Har ikke tid til å ofre det som kreves for og få det til å fungere pga jobb. Blir vi sammen nå kommer vi til å være sammen resten av livet og andre issues jeg ikke skjønner er mulig å lage i sitt eget hode før man har gitt det ett forsøk. Kanskje de tar til fornuft og når de skjønner at gresset ikke er så mye grønnere på den andre siden. Anonymkode: 6278e...265
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #12 Skrevet 16. juli 2017 På 13.7.2017 den 14.38, AnonymBruker skrev: Vet du har rett! Skal slutte å finne unnskyldninger for og kontakte han, å la han være helt, kanskje ordner det seg, kanskje ikke. Føles bare så rart og skulle bli tilgjengelig for andre igjen, føler ikke jeg vil ha noen andre enn han - men det kommer seg vel etterhvert det og. Takk for ett fint innlegg , hjelper å høre fra andre som har vært i en liknende situasjon Anonymkode: 6278e...265 Ikke svar heller når han tar kontakt med deg Anonymkode: b8bdd...a7c 1
Xcase33 Skrevet 17. juli 2017 #13 Skrevet 17. juli 2017 På 7/13/2017 den 10.33, AnonymBruker skrev: Avslutta med en vinglepetter for seks uker siden. Da hadde vi holdt på frem og tilbake i over ett år fordi han ikke vil forplikte seg helt. Hver dag vil jeg kontakte han, sende en snapp, ett eller annet. Vi har hatt bitte litt kontakt, annenhver gang har vi insjet men nå er det en uke siden sist.. Og jeg var den siste som tok kontakt, så jeg vet jeg ikke skal sende noe, men jeg klarer liksom ikke og gi han opp helt. Mest sannsynlig møtes vi i helgen på byen (har en del felles venner) og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Når vi er ute har han alltid vært veldig på og nærmest fulgt etter meg, har selvfølgelig en forhåpning om at det skal skje også denne gangen men om det ikke gjør det kommer jeg til å bli så skuffa. Sist vi møttes ute (også etter at vi avslutta) prøvde jeg og ikke være så mye med han men han hang rundt meg som ett slips, hvorfor gjør han det når det er han som ikke vil gi oss en ordentlig sjanse for å se om det kan bli noe? Prøver og ikke håpe på noe som helst, ett tilfeldig møte ute endrer jo ingenting men vil liksom at han skal kjenne på at han virkelig har mistet meg og at jeg har det veldig bra også uten han .. rotete innlegg , men trenger noen råd om hvordan jeg burde forholde meg til han om vi treffes .. Anonymkode: 6278e...265 Hæ? du avslutta men du snakker som om at han avslutta og du vil vise han at du har det bra uten han? Kvinnfolk logikk ....ikke rart at 2+2 blir 5 rett som det er 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #14 Skrevet 17. juli 2017 Tar du kontakt viser du bare at du fortsatt tenker på ham. Vanskelig å ikke ta kontakt. Men etterhvert blir det enklere, og man tenker mindre og mindre på dem. Anonymkode: 35768...d89 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #15 Skrevet 17. juli 2017 38 minutter siden, Xcase33 skrev: Hæ? du avslutta men du snakker som om at han avslutta og du vil vise han at du har det bra uten han? Kvinnfolk logikk ....ikke rart at 2+2 blir 5 rett som det er Ja, jeg avsluttet det fordi han ikke klarte å bestemme seg for hva han vil. Han vil ikke gi det en ordentlig sjanse for å se om det faktisk kan bli noe. Samtidig lirer han av seg at vi er perfekte for hverandre og når vi møtes ute snakker han hele tiden om "hvis vi blir sammen", skal introdusere meg for folk og oppfører seg som om han er kjæresten min. Jeg blir forvirra av det og vil at han skal gi oss en ordentlig sjanse for å se om det kan faktisk kan bli noe. Derfor jeg vil vise han at jeg har det bra uten han slik at han evt innser at han også vil det. Så spørsmålet er da om det lureste er og ikke ta noe kontakt med han å "håpe" han kommer tilbake og er klar for noe mer? Jeg prøver å gå videre men er ikke så enkelt når vi møtes og han sier og gjør det han gjør .. Anonymkode: 6278e...265
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #16 Skrevet 17. juli 2017 På 13. juli 2017 den 14.17, AnonymBruker skrev: Jeg ville avsluttet helt! Det er da du virkelig finner ut om han er interessert eller ikke . Har opplevd å være i din situasjon 3 ganger. Alle gangene har de tatt kontakt med meg etter en stund, fordi de innså at de egentlig var interessert i noe mer likevel. 2 av gangene var jeg gått videre.... Skal love de var på da!! 3. mann er jeg samboer med. Mange menn liker å føle seg fri, og hvis de finner en dame de liker, og som i tillegg kommer med en gang han knipser med fingrene, har jo de en drømmesituasjon. Avslutter du, MÅ han ta et valg. Vil han ha deg, så kommer han krypende etter en stund, men aldri med en gang Vil han ikke ha deg, så har du uansett begynt å gå videre i livet. At han liker deg, er det jo ingen tvil om, men om det er nok til at han gidd satse alt, det finner du ut OM du går videre! Lykke til! Anonymkode: 838f9...514 Hvor lang tid tok det før 'dine' menn kom krypende tilbake? Er i samme situasjon selv, og har et lite håp om at han skal komme tilbake til meg.. Anonymkode: 05105...6f7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #17 Skrevet 18. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tok det før 'dine' menn kom krypende tilbake? Er i samme situasjon selv, og har et lite håp om at han skal komme tilbake til meg.. Anonymkode: 05105...6f7 Det lurer jeg på og! Har du noe kontakt med din, eller har du klart å holde deg? Tror dette er det vanskeligste jeg har gjort noen gang. Hadde jeg fortsatt ville jeg hvertfall fått litt , selvom det heller ikke hadde vært bra for meg, men nå sitter jeg uten at jeg skal ta noe kontakt og håper i det lengste at han kommer tilbake. Føler meg ganske patetisk også egentlig ts Anonymkode: 6278e...265
Gjest Ingenting2 Skrevet 18. juli 2017 #18 Skrevet 18. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tok det før 'dine' menn kom krypende tilbake? Er i samme situasjon selv, og har et lite håp om at han skal komme tilbake til meg.. Anonymkode: 05105...6f7 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det lurer jeg på og! Har du noe kontakt med din, eller har du klart å holde deg? Tror dette er det vanskeligste jeg har gjort noen gang. Hadde jeg fortsatt ville jeg hvertfall fått litt , selvom det heller ikke hadde vært bra for meg, men nå sitter jeg uten at jeg skal ta noe kontakt og håper i det lengste at han kommer tilbake. Føler meg ganske patetisk også egentlig ts Anonymkode: 6278e...265 Det finnes ingen fasit på dette. Men det blir lenger å vente om man kun fokuserer på å vente. Om du skjønner? De kommer tilbake når det ikke passer. Prøv å tenk på annet og se fremover.
I Grosny Skrevet 18. juli 2017 #19 Skrevet 18. juli 2017 En tanke som plutselig slo meg, det er deg det er noe galt med, du har ikke stor nok formue. Hvorfor skal han slå seg til ro med ei fattig jente hvis han kan klare å skaffe seg mangemillionærdame? Men det er vel fint å leke med deg til han kan gjøre det store kuppet. (Det var bare en innskytelse, og en av tusenvis av scenarier, det trenger ikke være sånn i det hele tatt). 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #20 Skrevet 18. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det lurer jeg på og! Har du noe kontakt med din, eller har du klart å holde deg? Tror dette er det vanskeligste jeg har gjort noen gang. Hadde jeg fortsatt ville jeg hvertfall fått litt , selvom det heller ikke hadde vært bra for meg, men nå sitter jeg uten at jeg skal ta noe kontakt og håper i det lengste at han kommer tilbake. Føler meg ganske patetisk også egentlig ts Anonymkode: 6278e...265 Du må slutte å fokusere på han. Snakk med andre gutter, last ned tinder, gå på dates, være med venner, ommøbler leiligheten, puss opp. Han er ikke god for deg. Ta det fra en som har sløst bort årevis på en slik kødd. Du sitter kun igjen med trust issues og er livredd for at neste mann skal være like useriøs og vinglete. Gå videre. Anonymkode: c8b4f...74e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå