AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Del Skrevet 13. juli 2017 Er ung mann i slutten av 20 årene 28 år. Ønsker å komme meg mer ut blant folk . Har slitt med angst og har generelt hatt lite sosial kontakt med andre mennesker gjennom ungdomstiden og drømmer om en slags " "ungdomstid". Vet at jeg ikke er 17 , men ønsker å gjøre hva jeg kan for å få til noe. Har fått mer orden på angsten og er veldig klar for å prøve mer sosialt . Har ikke store forventninger til å ha det kjempemorsomt men ønsker opplevelser og bryte barrierer. Drikker moderate mengder alkohol. Mitt ønske er møte folk, småprate litt osv. Ønsker å møte unge folk på min alder i 20 årene. Er åpen for mange forslag. Har lite erfaring med å være ute på byen til tross for min alder. Ønsker å ta det litt gradvis slik at jeg ikke opplever for mange negative følelser i starten. Vet at noen er negative til det å gå ut alene, men ønsker prøve det ut. Har planer om å gå ut alene i morgen. Planlegger å gjøre det enkelt. Kjøpe meg noe å drikke og føle på stemningen, ikke bli for lenge Jeg tror utfordringen min ligger i gjøre ting uten å tenke at jeg må oppleve alt jeg drømmer om å få til med en gang. Mine drømmmer - kunne møte folk som kan bli venner - møte kvinner jeg kan evt gjøre ting med, 😍. ( ønsker ikke være desperat) denne fantasien er - bryte barrierer når det gjelder å til å snakke med folk ute, dette er egentlig det viktigste punktet. - få oppleve noe av det andre mennesker har opplevd som unge, føler jeg mangler noe. Ønsker i første omgang å ikke være så lenge ut av gangen, med mindre det klaffer skikkelig 😀. Har ofte negative tanker om at "jeg er for gammel" men jeg ønsker veldig sterkt å få dette til. Har mange gode strategier for å håndtere negative tanker knyttet til det føle meg ensom, gammel, håpløs , paetetisk men trenger litt inspirasjon og tips til sosiale arenaer. Gjerne laveksponerignsmuligheter. Bor sentralt i Oslo. Ser ganske bra ut, Trener og er i god form. Får oppmerksomhet fra kvinner( litt ønsketenkning kanskje , men hva gjør vel det😀). På en møte føler jeg at har mer draget nå enn tidligere. Klarer å småprate bra ofte. Føler at jeg har gode verktøy men verktøyet mangler oppdrag😔. Er klar for å gjøre ting som er ubehagelig men fint om det er noe å hente slik at jeg kan føle litt tilfredsstillelse . Skjønner at nedturer er en del av livet men fint å få en belønning. Har ikke planer om å sjekke damer sånn umiddbart men skjønner jeg må ta tak etterhvert , Jeg er ikke smart eller super belest men nysgjerrig på mye , historie, filosofi , teater, jazz, Hvor kan jeg oppsøke mennesker som deler disse interessene ? Greit med hipstere😀. Er selvfølgelig også interessant med mennesker som ikke deler disse interessene og har ikke forventninger om at jeg må snakke med mennesker som er interssert i dette . Dette er bare en ekstra detalj. Ønsker å jobbe med dette nå i sommer og er i godt slag om dagen. 😀 Anonymkode: 79e49...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 13. juli 2017 #2 Del Skrevet 13. juli 2017 Masse lykke til, det her blir jo en slags egen-eksponeringsterapi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Del Skrevet 14. juli 2017 Knall bra at du gjør noe med det Om jeg får lov til å tipse deg om noe så må det være å mede deg inn i en forening av noe slag. Du skriver at du liker å trene. Treningssenteret mitt skal ha tur til prekestolen, maraton og kano tur med overnatting. Det er en fin arena til å møte mennesker som har felles interesser som deg. Håper du får det til! Om noe så finnes det mange bøker om hvordan bli sosial. Jeg har lest flere og finner de veldig intresange! Anonymkode: 36cd6...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil swisha sweet Skrevet 14. juli 2017 #4 Del Skrevet 14. juli 2017 Lykke til man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pedagogen Skrevet 14. juli 2017 #5 Del Skrevet 14. juli 2017 Ja, foreslår som over her å melde seg inn i en forening. Det blir en plass hvor det er naturlig å møte og bli kjent med andre. Feks DNT, kajakkklubb, bokklubb osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #6 Del Skrevet 14. juli 2017 Med med å joine en brettspillklubb? Om du liker litt introverte, kanskje halvnerdete mennesker. Ikke at de som bruker like brettspill er supernerder, de er gjerne en blanding av litt nerder, halvnerder og mer normale mennesker Anonymkode: 08497...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. juli 2017 #7 Del Skrevet 14. juli 2017 Stemmer også for dette med å melde seg inn i en klubb eller i en forening. Event skaff deg hund! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå