Viking-girl Skrevet 12. juli 2017 #1 Del Skrevet 12. juli 2017 JEG HAR FUNNET DEN PERFEKTE BLOGG!! (For oss KåGe kjerringer) Den er morsom, endelig en feelgood blogg! Altså www.christineotterstad.com Noe av det beste jeg har lest til nå. For ei herlig dame!! Noen som har lest den eller hørt om den? Hun jobber visst i KK og holder på å skrive bok. Om hva vet jeg ikke, men fikk meg en wake-up call da jeg ramla innom den bloggen. Anbefales varmt. (Jeg er ikke i slekt eller kjenner dama i det hele tatt, men tenkte at hun her trenger flere å vite om!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 13. juli 2017 #2 Del Skrevet 13. juli 2017 33 minutter siden, Viking-girl skrev: JEG HAR FUNNET DEN PERFEKTE BLOGG!! (For oss KåGe kjerringer) Den er morsom, endelig en feelgood blogg! Altså www.christineotterstad.com Noe av det beste jeg har lest til nå. For ei herlig dame!! Noen som har lest den eller hørt om den? Hun jobber visst i KK og holder på å skrive bok. Om hva vet jeg ikke, men fikk meg en wake-up call da jeg ramla innom den bloggen. Anbefales varmt. (Jeg er ikke i slekt eller kjenner dama i det hele tatt, men tenkte at hun her trenger flere å vite om!) Digger det siste innlegget 😂 "https://christineotterstad.com/2017/03/14/16-enkle-punkter-pa-hvordan-du-fa-et-crappy-liv/" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2017 7 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Digger det siste innlegget 😂 "https://christineotterstad.com/2017/03/14/16-enkle-punkter-pa-hvordan-du-fa-et-crappy-liv/" FANTASTISK 😂😂😂 Måtte dele det på Facebook 😂👌🏼👌🏼 Hun skriver GULL!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 13. juli 2017 #4 Del Skrevet 13. juli 2017 24 minutter siden, Viking-girl skrev: FANTASTISK 😂😂😂 Måtte dele det på Facebook 😂👌🏼👌🏼 Hun skriver GULL!! Kjente meg litt igjen ja😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juli 2017 14 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Kjente meg litt igjen ja😂 😂👏🏼👏🏼👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 13. juli 2017 #6 Del Skrevet 13. juli 2017 Herlig blogg! Kommer nok til å følge den videre. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 13. juli 2017 #7 Del Skrevet 13. juli 2017 Har fulgt den lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 14. juli 2017 #8 Del Skrevet 14. juli 2017 Vet ikke om jeg skal le eller gråte over innlegget; det beskriver liksom hver eneste dag for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. juli 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 14. juli 2017 Hun er en hjertevarm blogger med alvor og humor. Tråkker ikke på andre for å komme seg opp og fram. Litt synd hun blogger så sjelden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 14. juli 2017 #10 Del Skrevet 14. juli 2017 Ikke noe å følge når det er 3 innlegg siden januar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Hun har jo masse meget bra skrevet før det! Heller en blogg med blogginnlegg med MENING, enn en blogg med innlegg hver dag med masse svada og reklame er nå min mening! Endret 15. juli 2017 av Viking-girl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg