AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Ser at mange klager over forumet. Har forumet mistet sin respekt? Hva skal til for at forumet skal få respekten tilbake? Bør moderatorene slå hardere ned på kritikk av forumet og deres brukere? Burde de stenge sutretrådene? Anonymkode: 85c38...642
QQbaby Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Ja forlengst. Altfor mange bitre mennesker som blir sure og støtt over småbagateller her. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at mange klager over forumet. Har forumet mistet sin respekt? Hva skal til for at forumet skal få respekten tilbake? Bør moderatorene slå hardere ned på kritikk av forumet og deres brukere? Burde de stenge sutretrådene? Anonymkode: 85c38...642 Hvor ser du dette? Anonymkode: 444c2...6bc
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Akkurat nå, QQbaby skrev: Ja forlengst. Altfor mange bitre mennesker som blir sure og støtt over småbagateller her. Enig, burde kanskje være en regel mot sutring og å klage til moderator for bagateller. Anonymkode: 85c38...642
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at mange klager over forumet. Har forumet mistet sin respekt? Hva skal til for at forumet skal få respekten tilbake? Bør moderatorene slå hardere ned på kritikk av forumet og deres brukere? Burde de stenge sutretrådene? Anonymkode: 85c38...642 Ja, med god grunn. OG forumet kan bli mye bedre om kritikken blir hørt og mange av disse tilbakemeldingene blir brukt til å gjøre forumet bedre. Anonymkode: 22d4d...397 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 Ja. Trollene får herje vilt. Moderatorene driter i det. Kvinehatere får herje villt. Moderatorene driter i det. Jeg synes at moderatorene burde ha slått hardt ned på troll, og kvinnehatere. Føre lik moderering for dem, slik som de gjør på rampelys. Kanskje enda hardere. Men det skjer jo ikke, fordi vi vet jo hvorfor modereringa er som den er på rampelys. Anonymkode: 3b181...18f 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. Trollene får herje vilt. Moderatorene driter i det. Kvinehatere får herje villt. Moderatorene driter i det. Jeg synes at moderatorene burde ha slått hardt ned på troll, og kvinnehatere. Føre lik moderering for dem, slik som de gjør på rampelys. Kanskje enda hardere. Men det skjer jo ikke, fordi vi vet jo hvorfor modereringa er som den er på rampelys. Anonymkode: 3b181...18f Og hvorfor får de det? Noen fortalte i forumet, at trollene får lov til å herje uten å bli utestengt fordi trollene sørger for flere klikk-flere klikk gir mer reklameinntekter...(Men jeg vet ikke om det er sant). Anonymkode: 22d4d...397 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor får de det? Noen fortalte i forumet, at trollene får lov til å herje uten å bli utestengt fordi trollene sørger for flere klikk-flere klikk gir mer reklameinntekter...(Men jeg vet ikke om det er sant). Anonymkode: 22d4d...397 Vet du, det skulle ikke forundre meg... Jeg forstår det bare ikke... Anonymkode: 3b181...18f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #10 Skrevet 12. juli 2017 Jeg gleder meg til noen lager et bra forum, fordi KG er så forsøplet av søppeltråder og forskjelige typer trolleinnlegg at jeg sjelden bruker KG nå. Anonymkode: 22d4d...397 5
WubWub Skrevet 12. juli 2017 #11 Skrevet 12. juli 2017 Sensur av meninger og tilbakemeldinger er generelt sett en uting. Konstruktiv kritikk er gull verdt så en bør se på tilbakemeldinger enten de er negative eller positive som en ressurs. Videre så tenker jeg at moderator teamet har blitt mye flinkere til å slå ned på personangrep kontra det de var i 2014-2016 og det syntes jeg er flott. De modererte jo bort personangrep tidligere men det var sjeldent noen straff utover det - nå derimot så får man seg raskt en "ufrivillig" pause fra forumet om man går over streken. Slik det var tidligere så var det altfor mye hets i tråder og terskelen var lav for å slenge med leppa - dette skapte et dårlig diskusjonsklima. Tekola har vært en dyktig i sin rolle som forumansvarlig så all heder og ære til henne. Jeg ser i disse dager sjeldent noe til regelrette og grove personangrep og det tror jeg har noe med arbeidet moderatorteamet har lagt ned for å få bukt på dette problemet. Det jeg har observert de siste dagene dog er mengder med trolletråder men det henger noe sammen med sommerferie. En annen ting jeg tenker moderatorene bør slå ned på er de uendelige kjønnskrigene som forurenser og ødelegger tråder som i utgangspunktet ikke har noe med kjønnskamp å gjøre. Om ei kvinne lager en tråd med en kvinneproblemstilling og tråden øser over at sinte kommentarer fra menn om hvor fælt vi har det og hvor kjipe kvinner er så syntes jeg det er trist og bevitne. Eller vica verca, når en mann tar opp utfordringer menn har i hverdagen for så å bli møtt med "hahaha nå sutrer guttevalpene igjen ja, male tears is delicious mmmmmm :D dette fortjener dere, menn er drittsekker alle som en!". Det er så unødvendig når tråder blir til skyttergravskriger mellom menn og damer. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #12 Skrevet 12. juli 2017 Ja, det florerer i mannehat her Anonymkode: 43830...ea4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #13 Skrevet 12. juli 2017 Dette forumet er ren butikk. Fatt det. Anonymkode: ae652...040 3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. juli 2017 #14 Skrevet 12. juli 2017 22 minutter siden, WubWub skrev: Sensur av meninger og tilbakemeldinger er generelt sett en uting. Konstruktiv kritikk er gull verdt så en bør se på tilbakemeldinger enten de er negative eller positive som en ressurs. Videre så tenker jeg at moderator teamet har blitt mye flinkere til å slå ned på personangrep kontra det de var i 2014-2016 og det syntes jeg er flott. De modererte jo bort personangrep tidligere men det var sjeldent noen straff utover det - nå derimot så får man seg raskt en "ufrivillig" pause fra forumet om man går over streken. Slik det var tidligere så var det altfor mye hets i tråder og terskelen var lav for å slenge med leppa - dette skapte et dårlig diskusjonsklima. Tekola har vært en dyktig i sin rolle som forumansvarlig så all heder og ære til henne. Jeg ser i disse dager sjeldent noe til regelrette og grove personangrep og det tror jeg har noe med arbeidet moderatorteamet har lagt ned for å få bukt på dette problemet. Det jeg har observert de siste dagene dog er mengder med trolletråder men det henger noe sammen med sommerferie. En annen ting jeg tenker moderatorene bør slå ned på er de uendelige kjønnskrigene som forurenser og ødelegger tråder som i utgangspunktet ikke har noe med kjønnskamp å gjøre. Om ei kvinne lager en tråd med en kvinneproblemstilling og tråden øser over at sinte kommentarer fra menn om hvor fælt vi har det og hvor kjipe kvinner er så syntes jeg det er trist og bevitne. Eller vica verca, når en mann tar opp utfordringer menn har i hverdagen for så å bli møtt med "hahaha nå sutrer guttevalpene igjen ja, male tears is delicious mmmmmm :D dette fortjener dere, menn er drittsekker alle som en!". Det er så unødvendig når tråder blir til skyttergravskriger mellom menn og damer. Har noen virkelig skrevet det..? Er enig i alt da !! 👍🏼
Juletrollet Skrevet 13. juli 2017 #15 Skrevet 13. juli 2017 Forumet heter Kvinneguiden, men det meste jeg ser er sutretråder og troll.
Katten.2.0 Skrevet 13. juli 2017 #16 Skrevet 13. juli 2017 Har det noensinne hatt respekt? Man lærer fort at dette ikke er et sted man etterlater noe personlig. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #17 Skrevet 13. juli 2017 Jepp, det eneste jeg bruker Kvinneguiden til er faktisk de telle-trådene... Resten av forumet er stort sett bare tull og tøys... Anonymkode: b0995...005
AnonymSjiraff Skrevet 13. juli 2017 #18 Skrevet 13. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, det eneste jeg bruker Kvinneguiden til er faktisk de telle-trådene... Resten av forumet er stort sett bare tull og tøys... Anonymkode: b0995...005
AnonymSjiraff Skrevet 13. juli 2017 #19 Skrevet 13. juli 2017 (endret) Tror det er for få moderatorer. I Øst-Tyskland var 1 av 166 fulltidsagenter og om man telte med de som jobbet deltid(som jo moderatorene gjør) så var statistikken 1 av 6,5. Om man som i Øst-Tyskland ikke visste hvem som var moderator ville man vært mer forsiktig med å bryte reglene. Plutselig er personen man hetser samme person som kanskje vet identiteten din og at du har brukt AB-funksjonen til å skrive noe svært pinlig. Endret 13. juli 2017 av AnonymSjiraff
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #20 Skrevet 13. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gleder meg til noen lager et bra forum, fordi KG er så forsøplet av søppeltråder og forskjelige typer trolleinnlegg at jeg sjelden bruker KG nå. Anonymkode: 22d4d...397 Alle forum opplever bølgedaler. Det går opp, ned og opp igjen. Noen ganger forsvinner forumene og nye overtar. KG kommer ikke til å leve evig. Istedenfor å sutre over hvor fælt det er her, bør folk enten forsvinne herfra for godt, eller lage forumet bedre hver gang de skriver noe. Anonymkode: 0988a...1d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå