Gå til innhold

Skumleste filmen du har noen gang har sett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende at det finnes en slik tråd allerede, men jeg gadd ikke å lete. Jeg er ikke sånn kjempe fan av skrekkfilmer, men disse er de skumlese og ekleste jeg har sett. Noen av de ga meg mareritt 😭

The ring. Den jenta :haar:

The Grungde 

Fredag den 13 filmene

Ghostship

Boogieman

Shutter 

Fritt vilt. Har kun sett den første filmen og det holdt.

Skumlest filmen du har sett?

Anonymkode: 4d08c...4a7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet

Fredag den 13 filmene fra 80 tallet, spesielt de første filmene. Var 14 når jeg så dem med kompisen og var redd for å gå på do fordi jeg var redd Jason skulle stå ute på verandaen :P

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Zombie filmer, generelt. 

Skrevet

Ghostship?? Virkelig? :P.  

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Conjuring 2

Anonymkode: cec5b...448

Skrevet
8 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Zombie filmer, generelt. 

Åhh samme her! Takler ikke zombier på noen som helst måte. Så på The Maze Runner, eller 2'ern da, på kino med en venninne, og der var det zombier. Jeg kasta med et uhell popcornet i lufta fordi jeg skvatt sånn av en av scenene... 

Ellers syns jeg egentlig alle skrekkfilmer er dritskumle helt til slutten av filmene, for da blir de så latterlige og barnslige at jeg bare sitter der og tenker at "nå har de brukt for mye pc-effekter". 

Gjest Winza
Skrevet
7 minutter siden, Spiteful skrev:

Åhh samme her! Takler ikke zombier på noen som helst måte. Så på The Maze Runner, eller 2'ern da, på kino med en venninne, og der var det zombier. Jeg kasta med et uhell popcornet i lufta fordi jeg skvatt sånn av en av scenene... 

Ellers syns jeg egentlig alle skrekkfilmer er dritskumle helt til slutten av filmene, for da blir de så latterlige og barnslige at jeg bare sitter der og tenker at "nå har de brukt for mye pc-effekter". 

Jo eldre filmen er jo mer ler vi av hvor falskt det ser ut :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke på noen filmer som hadde, eller har skremt meg skikkelig i voksen alder, men som ungdom syntes jeg Fritt Vilt, The Amityville Horror og The Descent var skumle. Jeg elske skrekkfilmer da :)

3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Jo eldre filmen er jo mer ler vi av hvor falskt det ser ut :ler:

Ler? Det er jo en del av sjarmen at effektene ikke er moderne. Noen ganger kan det faktisk være skumlere når filmene er skikkelig gamle. Sjekk ut Nosferatu :) 

Anonymkode: 0a369...42a

• Liker 3
Gjest Winza
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke på noen filmer som hadde, eller har skremt meg skikkelig i voksen alder, men som ungdom syntes jeg Fritt Vilt, The Amityville Horror og The Descent var skumle. Jeg elske skrekkfilmer da :)

Ler? Det er jo en del av sjarmen at effektene ikke er moderne. Noen ganger kan det faktisk være skumlere når filmene er skikkelig gamle. Sjekk ut Nosferatu :) 

Det jeg synes er skummelt med gamle skrekkfilmer er de gamle lydeffektene og lydene :redd: Får aldri en redsel følelse av 2000 talls skrekkfilmer, eneste som skjer nå er at jeg skvetter :P

AnonymBruker
Skrevet

Det må nok være the ring og forbannelsen. 

Men det er nok mest fordi the ring så jeg første gang da jeg var 9. Hadde mareritt i flere uker etterpå. Og forbannelsen så jeg alene. Men tror ikke de er like skumle om jeg ser de nå :fnise: 

Synes i grunn ingen skrekkfilmer er spesielt skumle nå for tiden. Og det skumleste jeg noen gang har sett på var ikke film, men spill (men føltes jo ut som film for meg som så på). Ingenting slår den tiden samboer spilte alien: isolation. Så på hvert minste lille sekund og jeg har aldri vært så redd før :ler:

Anonymkode: ada46...0b6

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Det jeg synes er skummelt med gamle skrekkfilmer er de gamle lydeffektene og lydene :redd: Får aldri en redsel følelse av 2000 talls skrekkfilmer, eneste som skjer nå er at jeg skvetter :P

:haar: Selv om jeg aldri blir skikkelig skremt av dem så verdsetter jeg dem slik dem er. Jeg skal dog innrømme at jeg gleder meg til den dagen jeg ikke tør å sove pga. en skrekkfilm :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

'It follows' blir man skikkelig paranoid av! 

Anonymkode: a382f...bd1

AnonymBruker
Skrevet

alien.jpg

Anonymkode: fdca1...e35

Skrevet

The Descent. 30 Days of Night. Eden Lake. Wolf Creek. Frozen.

Jeepers Creepers og IT var veldig skumle første gang jeg så dem, men vet ikke om de møter dagens standard. :P

Skrevet

Night of the Lepus når jeg var rundt 6 år. Har fortsatt mareritt.

I voksen alder gir The Descent meg fremdeles en liten klump i magen når jeg tenker på den.

AnonymBruker
Skrevet

Åja 30 days of Night var creepy! 

I am Legend

Og en film om et hotellrom "room 4.." et eller annet som tok livet av folk, skikkelig jævlig 😖

Anonymkode: 28518...792

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Mystix skrev:

Ghostship?? Virkelig? :P.  

Ja virkelig 

• Liker 1
Skrevet

Nosferatu

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt pingle :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

The Cove eller Blackfish! 

Dokumentarer, og veldig skummelt å tenke på hva enkelte  mennesker kan finne på...    

Anonymkode: ca1c0...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...