Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har lest at de vanligste grunnene til dette er at det ikke er vridd nok rundt (jeg vrir sikkert 2runder)

Eller at den sitter for langt inne(jeg har prøvd å ha den lenger ute,men den sklir inn igjen)

Jeg sitter på toalettet når jeg forsøker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskjyld hvis dette ble litt ekkelt for noen...

Skrevet

Tror ikke egentlig det ble så ekkelt, men kanskje det ikke er så mange som har prøvd damebegeret og har egne erfaringer å komme med? :wink:

Skrevet

Hvis du har minste størrelsen, så kan det hende at det er feil størrelse. Jeg vet egentlig ikke, for mitt har ikke kommet ennå. Men det kan jo være en mulighet iallfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

kan jeg spørre hva damebeger er for noe?

Gjest Anonymous
Skrevet
kan jeg spørre hva damebeger er for noe?

Damebeger er et menstruasjonsprodukt som brukes i stedet for bind og tamponger.

Sjekk ut linken;

http://www.damebeger.com/

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg klarer ikke å vri den..men hvis vinkelen er "feil", så lekker det. Så..tja, prøv å forandre vinkel :) Stram musklene, så vil den legge seg der den skal.

Vet du forresten om du får til vakumet? Etter at jeg har satt den inn, så hopper og vrikker jeg litt. Kjenner da at det suger til (en litt ubehagelig følelse).

Men vær tålmodig. Den første mensperioden fikk jeg det ikke til, men nå lekker det aldri :)

Gjest allium
Skrevet

Hvis du ikke har den største, kan du prøve å gå opp en størrelse.

Ellers pleier jeg å stå når jeg setter inn mitt, vet ikke om det gjør noen forskjell.

Skrevet
Jeg klarer ikke å vri den..men hvis vinkelen er "feil", så lekker det. Så..tja, prøv å forandre vinkel :) Stram musklene, så vil den legge seg der den skal.

Vet du forresten om du får til vakumet? Etter at jeg har satt den inn, så hopper og vrikker jeg litt. Kjenner da at det suger til (en litt ubehagelig følelse).

Men vær tålmodig. Den første mensperioden fikk jeg det ikke til, men nå lekker det aldri :)

Oki! Det skal jeg prøve neste gang!

Jeg trodde jeg må vri den rundt for å få til vakumet (da er jo litt av tuppen "ute",da har jeg holdt i bunn).

Jeg håper jeg får det til, da skal jeg ALDRI tilbake til tamponger eller bind *grøss og gru*

Gjest Anonymous
Skrevet

Er dette noe dere er fornøyd med?Syns bare navnet er litt "tacky"... :-)

Skrevet

Fikk min i posten i dag, blir spennende å se om det fungerer for meg.

Men ja, er enig i at navnet ikke akkurat er så veldig attraktivt om jeg kan si det.

Men then again, er jo ikke så mange alternativer å velge mellom som beskriver produktet på samme måten

• 1 år senere...
Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg drar denne opp jeg. Er det noen flere der ute som har tips til hvordan man skal få divacupen til å ikke lekke. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal få til å vri den rundt en runde!!?? Jeg får prøve å hoppe og danse litt neste gang sånn som ei anbefalte, men tar gjerne imot flere tips. Jeg VIL få dette til å funke!!!

Skrevet

Det var jeg som startet tråden og jeg vil si at jeg ikke klarte å få det ordentlig til... Har lagt den til side og tenker jeg forsøker igjen om en stund.

Jeg ble ganske oppgitt etterhvert, da jeg brukte det mest mulig hver gang jeg hadde mensen, gjerne med string bind i tillegg da jeg skulle ut. Det begynte å lekke altfor mange ganger, selv om jeg kjente at det sugde seg på plass da jeg satte det inn.

Gjest trådstarter igjen
Skrevet
Jeg drar denne opp jeg. Er det noen flere der ute som har tips til hvordan man skal få divacupen til å ikke lekke. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal få til å vri den rundt en runde!!?? Jeg får prøve å hoppe og danse litt neste gang sånn som ei anbefalte, men tar gjerne imot flere tips. Jeg VIL få dette til å funke!!!

Du må dra tuppen såpass langt ut at du får tak i den, da er det bare å vri den rundt...

Skrevet

Er det noen som har noen tilbakemeldinger på dette produktet? Klarer folk i det hee tatt å få det til å funke?

Skrevet

Det er jeg også nysgjerrig på. Merker man faktisk ikke at den sitter inne?

Gjest Dallandra
Skrevet

Nei, man merker den ikke. Jeg bruker den til min andre mens nå, og er storfornøyd, det er bare det at jeg må gå med truseinnlegg fordi det lekker ørlite (knapt nok spotting). Nettene og morgenene, som før var et mareritt, og jeg grudde meg til å stå opp, er nå helt som "vanlige" netter og morgener. Hvis jeg ikke får slutt på smålekkasjene så kommer jeg til å fortsette å bruke divacupen på nettene, der er de uansett et bedre alternativ til nattbind.

Skrevet

én gang har jeg opplevd at min damebeger (vel, diva cup, men det er vel omtrent det samme) lakk. Da hadde jeg satt den altfor langt inn. Den skal tydeligvis ikke langt inn.

Jeg opplever aldri blod i trusa heller. Da hadde jeg heller problemer med tamponger, måtte bruke truseinnlegg da..

Jeg merker ingenting til den. Spesielt ikke siden jeg bare trenger å skifte den to ganger i døgnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...