AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Jeg er ekstremt kilen under føttene og mellom tærne. Jeg klarer ikke at gubben holder foten min engang, det rykker for mye i meg til at det er trygt. Noe som blir problematisk når det gjelder liktorn og annen grov hud jeg har begynt å få. Jeg får ikke brukt fotfil fordi det kiler for mye, til og med når jeg gjør det selv. Huden under foten har enkelte plasser hvor den blir hard og ubehagelig å trå på, spesielt på frontputene mellom storetå og de andre. Altså ikke selve tærne, men putene under forfoten. Jeg får ikke filt det ned fordi plasseringen er teit og det kiler, men selve hælen får jeg filt og det går greit. Hva kan jeg gjøre for å løse opp huden som har oppstått på områdene jeg ikke får filt ? Anonymkode: 926b8...6df
Silje92 Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Hva med babyfoot? Funker knall på meg 😎https://www.vita.no/baby-foot-fotpeeling?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQjwkZfLBRCzARIsAH3wMKqeTxCZYUWEM0ppJWvKOLXX97O0teRATC8eR6awpME7Eg_ZxutWTYAaAnoOEALw_wcB Bare vær obs på at du flasser helt enormt og må sove med sokker fra dag 4-5 og de 5-6 neste dagene 😂
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 1 minutt siden, Silje92 skrev: Hva med babyfoot? Funker knall på meg 😎https://www.vita.no/baby-foot-fotpeeling?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQjwkZfLBRCzARIsAH3wMKqeTxCZYUWEM0ppJWvKOLXX97O0teRATC8eR6awpME7Eg_ZxutWTYAaAnoOEALw_wcB Bare vær obs på at du flasser helt enormt og må sove med sokker fra dag 4-5 og de 5-6 neste dagene 😂 Når du anbefaler babyfoot, har du prøvd den selv? På forumet er der flere skrekkhistorier fra folk etter bruk av nettopp det produktet. Du kan kjøpe Salicylvasselin 5 % på apoteket og smøre beina med. Så blir de mye og fine. Men vær obs på at det blir litt klissete. Ellers er en grov fotfil til hjemme bruk noe du bør lære deg å bruke. Fotpleiere er vant til kolne folk og prøver å tilpasse jobben. Anonymkode: b7da1...629 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 TS her Hvis jeg går til en fotpleier og forsøker, det er vel ikke ekstragebyrer hvis jeg ved et uhell rykker til og sparker noen? Det er pinlig nok at jeg ikke kan file selv, har ikke lyst til å utsette en stakkars fotpleier for mine krakilske føtter i tillegg. Jeg kan sjekke ut Salicylvasselin imorgen på apoteket. Anonymkode: 926b8...6df
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når du anbefaler babyfoot, har du prøvd den selv? På forumet er der flere skrekkhistorier fra folk etter bruk av nettopp det produktet. Anonymkode: b7da1...629 Jeg bruker Babyfoot med jevne mellomrom og det virker helt fantastisk på meg! Anonymkode: 3e574...888 1
Silje92 Skrevet 13. juli 2017 #6 Skrevet 13. juli 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du anbefaler babyfoot, har du prøvd den selv? På forumet er der flere skrekkhistorier fra folk etter bruk av nettopp det produktet. Du kan kjøpe Salicylvasselin 5 % på apoteket og smøre beina med. Så blir de mye og fine. Men vær obs på at det blir litt klissete. Ellers er en grov fotfil til hjemme bruk noe du bør lære deg å bruke. Fotpleiere er vant til kolne folk og prøver å tilpasse jobben. Anonymkode: b7da1...629 Ja jeg bruker det 2-4 ganger i året, kjøper den fra vita. Skrekkhistorier mtp på hva da? Jeg ville jo aldri skrevet at det funker knall på meg om jeg faktisk ikke har prøvd det 🤣 Endret 13. juli 2017 av Silje92
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 Er du like kilen om føttene er våte? Jeg er i hvert fall mindre sensitiv da, så det kan kanskje prøves. Anonymkode: 99e14...73a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #8 Skrevet 13. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her Hvis jeg går til en fotpleier og forsøker, det er vel ikke ekstragebyrer hvis jeg ved et uhell rykker til og sparker noen? Det er pinlig nok at jeg ikke kan file selv, har ikke lyst til å utsette en stakkars fotpleier for mine krakilske føtter i tillegg. Jeg kan sjekke ut Salicylvasselin imorgen på apoteket. Anonymkode: 926b8...6df Gå til et fotterapeut! De er utdannet helsepersonell og har teknikker for de som er ekstra følsomme... en fotpleier er ikke utdannet og har ikke lov til å utføre skikkelig behandling. Anonymkode: af9f1...0de
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #9 Skrevet 13. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du like kilen om føttene er våte? Jeg er i hvert fall mindre sensitiv da, så det kan kanskje prøves. Anonymkode: 99e14...73a Ja, dessverre :/ Anonymkode: 926b8...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå