Hungry Eyes Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 1) Ligger under fartsgrensen, men gir på hver gang det er forbikjøringsmulighet 2) Ligger i venstre fil på motorveien under fartsgrensen 3) Ligger under fartsgrensen 4) Syklister som ikke bruker sykkelveier 5) Lastebiler som sperrer begge felt ved forbikjøring av andre lastebiler 6) Folk som ikke akselererer på påkjøringsfelt 7) De som tviholder på retten sin, selv om de ikke tjener på det og sinker trafikken 8) Ligger for tett innpå 9) Presser seg fram i tett trafikk 10) «Sniker» ved sammenfletting eller påkjøringsfelt ved kø 11) Folk som ikke lager luke for andre fra påkjøringsfelt 12) Kø 13) Utnytter ikke mulige luker i kryss slik at du må vente lenger 14) Feil bruk av fjernlys 15) Folk som kjører for fort
♥Missy♥ Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Irriterer meg egentlig ikke så mye i trafikken, men synes enkelte skiller seg kraftig ut. Legger mest merke til de som ikke kan bruke blinklys, eller rett og slett ikke orker. Da enten i rundtkjøringer, ved veikryss eller ved feltskifte. Er ofte i situasjoner der det kunne gått galt. Ellers er det de som ligger i venstre felt i rushtiden, og ikke skjønner forståelsen av at køa oppstår fordi det tar så lang tid å flette da man har vikeplikt for de som blinker seg inn. Det skaper bare trøbbel og store forsinkelser. Bestandig en eller annen fjoms som ikke orker ta hensyn der. 2
Hungry Eyes Skrevet 12. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2017 UHm ja.... eller de som er så "snille" og slipper folk inn i rundkjøringer da dem selv står i den Eller de som setter på Fjernlys da du kjører forbi dem.....!! 1
♥Missy♥ Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 4 syklister i bredden er jo ikke akkurat det mest foretrukne heller når du kjører på smal vei og vil forbi 1
Hungry Eyes Skrevet 12. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2017 Nei er helt enig... Og folk som bare MÅ ut før deg, selv om du kommer i større fart... 1
Horten Market Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 Fra listen din: Folk som ligger under fartsgrensen, og folk som ikke bruker blinklys. I tillegg er kunnskapen om rundkjøringer generelt svak, noe som skaper unødvendig venting om du har en slik sjåfør foran før du kan kjøre inn. Det mest irriterende møter jeg som syklist. Stadig er det mødre med unger i baksetet som foretar hasardiøse forbikjøringer, for så å svinge av noen hundre meter lenger frem. Kunne ikke vente to sekunder, nei. 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 Folk som ligger for tett på bak selv om man ligger i fartsgrensen (eller litt over) folk som kjører farlig fort, spesielt om man går langs veien med barn hvor det er dårlige/manglende fortauskanter
Summer lady Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 Det jeg irriterer meg over nesten hver dag er nr 1 og 13. Spesielt nr 13 😠 1
Lanista1984 Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 Vet ikke helt men denne synes jeg er innafor. 1
Blodets rett Skrevet 12. juli 2017 #10 Skrevet 12. juli 2017 Jeg gidder ikke bruke energi på å irritere meg i trafikken. 1
Hungry Eyes Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #11 Skrevet 13. juli 2017 8 timer siden, Summer lady skrev: Det jeg irriterer meg over nesten hver dag er nr 1 og 13. Spesielt nr 13 😠 Faktisk er nummer 4 en som jeg også støter mye borti... Tenk hvor mange millioner norske kroner vi bruker i dette landet til å lage sykkelstier(veier), men som aldri blir benyttet fordi det er mye bedre å sykle i veien å skape fare for andre trafikanter
Hungry Eyes Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #12 Skrevet 13. juli 2017 7 timer siden, Blodets rett skrev: Jeg gidder ikke bruke energi på å irritere meg i trafikken. Imponerende, du burde være med meg en dag på jobb
Blodets rett Skrevet 13. juli 2017 #13 Skrevet 13. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, Hungry Eyes skrev: Imponerende, du burde være med meg en dag på jobb Bare husk at du ikke kommer noe fortere fram av å irriterer deg, du kommer bare mer sliten fram. Endret 13. juli 2017 av Blodets rett 3
Hungry Eyes Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #14 Skrevet 13. juli 2017 2 timer siden, Blodets rett skrev: Bare husk at du ikke kommer noe fortere fram av å irriterer deg, du kommer bare mer sliten fram. Men jeg får da i det minste noe å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå