AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Ja, dette må dere høre om godtfolk!! Var sugen på litt heit sex i går, så jeg bestemte meg for å overaske gubbelure noe grassalt. Gubbelursan slutter på jobb kl 16 hver enda dag, så kl 15 startet jeg forberedelsene. Først kledde jeg meg ut i et slags horekostyme, kjøpt på internett.Kortskjørt, herlig topp og platå/lakksko.Mye og tung sminke, og musefletter. Tente fakler i soverommet, rundt 10 stykker. Danderte diverse frukt og grønt + roseblader rundt og i sengen og under denne herligheten hadde jeg latekslaken. Gubbelursan låste seg som vanlig inn rundt halv fem, og da sto jeg klar på soverommet med et fat med nybakte kanelsnurrer og kaffe + likør. Han ble jo ellevill av kostymet og pyntingen på soverommet, så det var såvidt han ikke satte kaffen i halsen, Hehe.. Ja, dere kan jo selv tenke dere hvordan de neste timene forløp...... Etter dette var vi ganske slitne og slappet av med hver vår cigarillo og en halv banan. Og så var det middagen da.. Kan anbefale denne menyen til elskovssjuke folk; Forett: Halv kneipskive med rekesalat, salatblad, sitronbåt og agurk. Drikke: Mozell Light Hovedrett: Pølser i form, med potetmos, bønner, stua tyttebør + kokte erter og gulrøtter. Drikke: Brigg. Dessert: Min speialitet; Varm fruktsuppe med syltetøy og fløte. Drikke: Kaffe + en liten likør. Anonymkode: 1b348...d15 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Vel, jeg var på danskebåten. Altså Stena Line. Senere den kvelden, etter et par drink møtte jeg en fyr. For ei heit fyr! Ble tent bare av å se på han. Endte med at jeg ble med han i lugaren hans. Vi hadde det koselig i de neste timene.. Har ikke hatt så deilig og heit sex på lengee!! Ahhh, utstyret hans var digert og ikke minst var tunga hans flink til å danse på min mus Anonymkode: 2b21a...f44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå