Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har kommet inn på et studie i Harstad og dette er under sterk vurdering. Det som holder jeg litt igjen er rett og slett at det er veeldig langt i fra hvor jeg bor nå og jeg kjenner INGEN som verker går der eller har gått der. Derfor vil jeg veldig gjerne høre om noen har erfaring med å studere der! F. eks hvor er det best å bo om man ikke har bil/er det en stor fordel om man har bil, hvordan er studentmiljøet, er det lett å bli kjent med folk, hvilken aldersgruppe er studentene i (er selv 20 år) osv. Er snakk om 3 år til sammen, så vil gjerne være så forberedt som mulig før jeg eventuelt flytter så utrolig langt unna alt det kjente og kjære her hjemme. :laugh:

Anonymkode: 08d95...a62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er definitivt ikke samme studiemiljø som i nabobyen, Tromsø. Det er helt sikkert. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, TheOne skrev:

Det er definitivt ikke samme studiemiljø som i nabobyen, Tromsø. Det er helt sikkert. 

Ok, takk for svar. :-) Har du studert der selv? 

Anonymkode: 08d95...a62

Skrevet

Jeg har studert i harstad, men begynner å bli noen år siden nå. Hva er det du skal gå?

AnonymBruker
Skrevet

Studiene har nok forandret seg en del etter at høyskolen i Harstad la ned (fusjonerte med UiT) for to år siden. Til det bedre, tror jeg. Det er en kjempefin by, de har et aktivt men lite studentmiljø, og er ikke noen partyby. Vet ikke hvordan det er å finne noe på leilighetsmarkedet og kollektivtilbudet er så som så.

Hva ønsker du av studenttilbud? 

Sykepleien tror jeg har godt samhold om det er det du tenker på. Usikker på de andre.

Anonymkode: 281c2...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...