AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Var på legekontoret med treåringen i dag. Var fullt av folk der, ingen som pratet. Så gikk treåringen bort til en mann med masse skjegg og sa "mamma har også så langt skjegg i tissen sin" 😳😳 Trodde jeg skulle dø. En dame holdt på å le seg ihjel. Frem med høvvelen sier jeg bare.. Anonymkode: d5aa7...886 8
Måbarefåsiat... Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Det er jo bare søtt. Min unge gikk i barnehagen og fortalte alle at "mamma har lapp i trusa og hun vil ikke fortelle hvorfor". Jeg hadde ikke tenkt å involvere treåringen i konseptet utflod riktig enda... 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Ahahaha... Tror ikke jeg hadde fått til annet enn å le selv jeg. Anonymkode: 48f3f...840
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 "Mamma har skjegg i rompa si" Sitat: min sønn. Unger sier sånt. Det går bra 😊 Anonymkode: 0f0e5...f1e
Marimba Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 Du minnet meg på denne tråden: Her er det mye morsomt altså 1
skruf Skrevet 12. juli 2017 #13 Skrevet 12. juli 2017 Og her hadde jentungen (som da var ca 3 år) overnattet til besteforeldrene og var med bestemoren inn på badet om morgenen. Etter litt fundering så spurte hun: "bestemor, hvorfor har du navle mellom puppene" Men den mest offentlige: Eldstejenta for ca 17 år siden på bussen da ei dame med burka kom inn på bussen; full skrekk fra jentungen sin side og ropte "mamma, hjelp, det er HUFSA". Trodde jeg skulle dø litt på meg. Hun var mummifan på sin hals og livredd Hufsa. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå