Gjest IngerLise24 Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Etter nesten hver eneste tråd her inne så ser jeg x-antall "fisefine" damer (de later til å være i allefall) prøver å gi råd til folk som søker det. I begynnelsen er kg-damene ganske milde, men jo lenger man leser ut i trådene ser man fordomesfulle og bittre kvinner. Er dette et sted for kvinner som trenger å få ut sin aggresjon? Er det det dere bruker dette forumet til? Eller er det et sted for kvinner med dårlig selvtillit som må gjemme seg bak dataskjermen for så å rakke ned på andre, for da igjen å føle seg bedre? :o Jeg blir mildt sagt sjokkert. Og jeg er ikke av den eldste garde her inne. Til og med jeg er mer saklig en godt voksne kvinner her. Til og med jeg som en ganske så yngre person enn mange her VET bedre! Jeg kunne aldri funnet på flere av disse usaklighetene til folk her, jeg vet da såpass at jeg ikke har noen som helst mulighet til å vite hvordan noen bak et kallenavn her er!!! Men det vet dere, huff...man må jo bare riste påhodet for så å . Håper virkelig ikke jeg blir like sur og bitter når jeg blir eldre. Hvis jeg blir, skal jeg sørge for å få noen til å be meg skjerpe meg. For sånn vil jeg ALDRI bli!
Fat Sally Lee Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Husk at dette gjelder noen, og ikke alle. Det hender nok diskusjonene her inne kan bli noe opphetede, men det er jo litt av moroa... Registrer deg, og hiv deg på bølgen, så skal du se at det finnes mennesker av alle slag her inne, ikke bare bitre, gamle kjerringer
Gjest IngerLise24 Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Husk at dette gjelder noen, og ikke alle. Det hender nok diskusjonene her inne kan bli noe opphetede, men det er jo litt av moroa... Registrer deg, og hiv deg på bølgen, så skal du se at det finnes mennesker av alle slag her inne, ikke bare bitre, gamle kjerringer Nei, selvfølgelig gjelder det ikke alle. Er mange søte og hyggelige folk her...men jeg syns dessverre at det er litt for mange snerper... Kanskje jeg registrerer meg ja. Me får sjå!
Naken Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Det er vel å dra ganske mange over en kam.. Vi er vel forskjellige alle mann, (eller kvinns da ) her inne, som ellers i verden. Noen er mer bitre, sure og fordomsfulle enn andre, sånn er det bare. Men sånn stort sett tror jeg det kommer ann på tema som diskuteres, og kanskje dagsformen til folk. Noen brenner sterkt for spesielle temaer, og blir kanskje intense på akkurat det. Det har jeg nok blitt selv og. (selv om jeg ikke tror jeg pleier være særlig bitter og sur sånn generelt ). Og sånn sett,- er det egentlig noe galt i at noen bruker kg til å få utløp for frustrasjoner? Det gjør i alle fall ikke meg noe, så lenge det holdes i tråder der det passer. Synes forøvrig selv at folk her inne stort sett er hyggelige og blide!
Gjest IngerLise24 Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Jeg mener som sagt ikke alle. Jeg snakker kun generelt. Jeg blir faktisk sjokkert over at noen kan oppføre seg sånn, selvom dette "bare" er internet. det finnes folk her som faktisk lurer på diverse ting, men før man vet ordet av det blir det brukt i mot deg, ellers kan man få svar som går på person. Er også enig i at mange er hyggelige.
Gjest Vindelspev Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Jeg liker eksempler når det kommer opp slike tråder jeg....
Gjest IngerLise24 Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Jeg liker eksempler når det kommer opp slike tråder jeg.... Litt kjedelig å bla frem sånt da. Hvis du ikke har sett det, da har du ikke sett det. Det har jeg Bare se deg rundt på div. kategorier. Også finner du nok av det.
*Lene* Skrevet 8. januar 2005 #8 Skrevet 8. januar 2005 Hei! Tviler på om du har lest så mye av de trådene som ligger på Kg! Klart det finnes usakligheter og useriøse mennesker her inne! Men jeg har aldri lagt merke til at det er spesielt bitre fiendtlige kvinner her inne? Dette er et forum, hvor det er mange diskusjoner og debatter! Klart det kommer usaklige innlegg innimellom også? hadde vært kjedelig om alle mente det samme også da. Mange skriver inn her for å få forskjellige synspunkter, og det får man jaggu meg også! KG er et koselig sted å tilbringe tid på innimellom!
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #9 Skrevet 9. januar 2005 Hei! Tviler på om du har lest så mye av de trådene som ligger på Kg! Klart det finnes usakligheter og useriøse mennesker her inne! Men jeg har aldri lagt merke til at det er spesielt bitre fiendtlige kvinner her inne? Dette er et forum, hvor det er mange diskusjoner og debatter! Klart det kommer usaklige innlegg innimellom også? hadde vært kjedelig om alle mente det samme også da. Mange skriver inn her for å få forskjellige synspunkter, og det får man jaggu meg også! KG er et koselig sted å tilbringe tid på innimellom! en diskusjon handler ikke om skittkasting eller usakligheter. og det er det mye av her (sikkert fordi det bare er damer her nesten). Jeg syns mange av damene her virker dønn sure...og snerpete! enig med trådstarter. sånn skal ikke jeg bli når jeg blir stor
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #10 Skrevet 9. januar 2005 En ting JEG synes er påfallende er i hvert fall at mange som i stedet for å gi råd henger seg med i en tråd bare for å fortelle om sin egen mye bedre kjæreste/moral/syn på verden osv. Ellers er det nå en del sure og bitre mannfolk blant gjestene... selv er jeg jente i slutten av 20-årene. kan bli sinna selv, jeg, men som sagt - jeg reagerer mest på ensporede, selvgode innlegg... ellers enig i at det heldigvis er mange som virker både morsomme og intelligente og oppegående:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå