AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Heisann. Jeg er en gutt på 18 år som har en venn som jeg tror er homofil. Hvorfan kan jeg finne ut om han er homofil eller bifil? Han skjuler ofte at han er hos damer men han har aldri hatt sex med ei jente. Han liker ofte og vise rumpa til oss i guttegjengen og ta på oss når vi sover. Men når vi spør hvorfor han gjør det så nekter han. Har noen noen tips til hvordan vi kan finne ut hvilken legning han er? Han vil ikke innrømme noenting. Takk for alle gode svar. Anonymkode: d2c05...6cd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Du har ingenting med å vite legningen hans før han er klar for å fortelle det. Bruk energien din på å vise kompisen din at det er trygt å komme ut som homofil, at han er like verdsatt uansett. Det er ikke greit å ta på folk i søvne, dette må dere gi streng beskjed om, avhengig av omstendighetene kan det regnes som overgrep. Anonymkode: 8e13a...0ec
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Hvorfor er det så viktig å vite om han er homofil eller ikke? Hvis han ønsker å fortelle deg det, så gjør han det. Det virker jo litt merkelig at han tar på dere mens dere sover, får nesten litt inntrykk av at han kødder med dere. Anonymkode: 3fff7...757
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Han tuller ikke Hvordan skal vi forklare han at det er greit når han ikke sier noe og han brå nekter alt. Anonymkode: d2c05...6cd
lillbilly Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 (endret) Selv om jeg tror du tuller, så skal jeg la det lille av tvil komme deg til gode. Derfor svarer jeg. La kompisen din være i fred! Det er ikke din sak! Likeså at ingen har noe med din legning, så har ikke du noe med hans! Hvordan vet du hva han gjør når dere andre sover? Og hva mener du med at du vil forklare han at det er greit, men at han nekter for alt? Endret 12. juli 2017 av lillbilly Skrivefeil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå