Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som føler at de blir utrolig kyniske av å lese omtaler og erfaringer av karriere både her på KG og ellers på nettet?

Sitter og leser om studieretninger osv, og føler hele tiden jeg leser om arbeidsledighet, dårlige lønninger, dårlige muligheter, du må ha minst master, ditt og datt..man blir jo helt sliten 

Anonymkode: d950b...fbf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men er en del negative folk rundt en hver trengende/søkende gruppe, som liker å hevde seg selv, og virke veldig viktig, så forsøker de å psyke andre ut. Har møtt på slike åtseldyr i virkeligheten også. Er stort sett bare å ignorere dem, og forholde seg til offisielle utalelser og statistikker. 

Anonymkode: 589a7...65a

AnonymBruker
Skrevet

Det er blitt vanskeligere for de fleste yrker, men det er de med dårlig resultat fra studiet, lite annet på CV eller en personlighet som ikke passer til intervju f.eks. som sliter mest. Gjør du det bra på studiet, er engasjert og velger forholdsvis fornuftig, så går det greit.

Jeg er jurist. Det sies at vi sliter. Jeg kjenner to som ikke har fått jobb, men skjønner hvorfor. For de fleste har det gått veldig bra.

Anonymkode: 31835...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er blitt vanskeligere for de fleste yrker, men det er de med dårlig resultat fra studiet, lite annet på CV eller en personlighet som ikke passer til intervju f.eks. som sliter mest. Gjør du det bra på studiet, er engasjert og velger forholdsvis fornuftig, så går det greit.

Jeg er jurist. Det sies at vi sliter. Jeg kjenner to som ikke har fått jobb, men skjønner hvorfor. For de fleste har det gått veldig bra.

Anonymkode: 31835...029

Hva tenker du er sikre og gode valg av studieretninger i dag?

Anonymkode: d950b...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...