Gå til innhold

Sex livet dør ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Erd et sant at sex livet i et forhold dør ut etter en viss tid? At man aldrig får tilbake spenningen og kåtheten man hadde i starten? :roll: :hår: Eller stemmer det ikke :):danse:

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Vet ikke om det gjelder ALLE, da men.

Sikkert for en del. Jeg og min kjære har det fortsatt bra, men det er aoftest best i starten vet du. Litt mer spennende når man ikke kjenner hverandre så godt.

Allikevel så er det også bra og ikke minst deilig å kjenne en godt også. Sånn at man kan være seg selv 100%.

Vet i grunn ikke om det er standard for de fleste at sexlivet dør ut. Håper ikke det :sjarmor:

Skrevet

Hvis forholdet og kjemien er god, blir det bare bedre med årene! :kline:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Man må jobbe med sexlivet som med alt annet. Ellers vil det dø ut. Jeg tror de færreste er lidenskapelig kåt på partneren i ett sett etter 5år+++, så da er det viktig å sette av tid til å være sammen og være kreative;)

Gjest gjesta
Skrevet

Stemmer ikke, forutsatt at man har funnet den rette. :wink:

Skrevet

Sexlivet forandrer seg seffer's! Veldig intenst og ofte i begynnelsen, også blir det bare litt sjeldnere men enda bedre etterhvert. MYE å si for sexlivet at man kjenner hverandre godt nemlig!

Skrevet

Forandrer seg, som alt annet menneskelig,

men avgår ikke ved døden....

(psst! Maxine har levd en stund, da!)

Gjest Daniella_
Skrevet

Stemmer ikke når man har funnet den rette?

Syns det hade vært litt vel merkelig hvis sexlivet var som første gang etter 10år... :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Synes vel heller at sex-livet endrer seg når man kjenner hverandre godt. Og da mener jeg til det bedre!Når man kjenner hverandre godt får man så mye mer å spille på! Selfølgelig forsvinner litt av spenningen fra når det var nytt, men det er ikke dermed sagt at ting dabber av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...