Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Erd et sant at sex livet i et forhold dør ut etter en viss tid? At man aldrig får tilbake spenningen og kåtheten man hadde i starten? :hår: Eller stemmer det ikke
Gjest Daniella_ Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke om det gjelder ALLE, da men. Sikkert for en del. Jeg og min kjære har det fortsatt bra, men det er aoftest best i starten vet du. Litt mer spennende når man ikke kjenner hverandre så godt. Allikevel så er det også bra og ikke minst deilig å kjenne en godt også. Sånn at man kan være seg selv 100%. Vet i grunn ikke om det er standard for de fleste at sexlivet dør ut. Håper ikke det
Væren Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Hvis forholdet og kjemien er god, blir det bare bedre med årene!
Gjest Vindelspev Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Man må jobbe med sexlivet som med alt annet. Ellers vil det dø ut. Jeg tror de færreste er lidenskapelig kåt på partneren i ett sett etter 5år+++, så da er det viktig å sette av tid til å være sammen og være kreative;)
Gjest gjesta Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Stemmer ikke, forutsatt at man har funnet den rette.
*Lene* Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Sexlivet forandrer seg seffer's! Veldig intenst og ofte i begynnelsen, også blir det bare litt sjeldnere men enda bedre etterhvert. MYE å si for sexlivet at man kjenner hverandre godt nemlig!
Maxine Grey Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 Forandrer seg, som alt annet menneskelig, men avgår ikke ved døden.... (psst! Maxine har levd en stund, da!)
Gjest Daniella_ Skrevet 8. januar 2005 #8 Skrevet 8. januar 2005 Stemmer ikke når man har funnet den rette? Syns det hade vært litt vel merkelig hvis sexlivet var som første gang etter 10år... :-?
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #9 Skrevet 8. januar 2005 Synes vel heller at sex-livet endrer seg når man kjenner hverandre godt. Og da mener jeg til det bedre!Når man kjenner hverandre godt får man så mye mer å spille på! Selfølgelig forsvinner litt av spenningen fra når det var nytt, men det er ikke dermed sagt at ting dabber av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå