Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Egentlig så liker jeg dama... pen er hun også... Men det er noe med måten hun synger på som jeg ikke liker.. Noen som skjønner hva jeg mener? Hodebevegelsene og hulkingen, og et eller annet jeg ikke klarer å sette fingeren på....Hun har stemme, men den er ganske pinglete. Hm ja noen som skjønner?
Gjest Bertine Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Hei! Forstår hva du mener, dama er nydelig og synger egentlig fint, men hun går alt for mye "opp og ned" i tonene, som virker bare på en måte=hun vil vise hvor flink hun er å synge, men det funker ikke. Hun har en fin stemme men slike maria carey greier funker ikke lenger....
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Unga her sa "jammen det ser jo ut som hun spyr da hun synger jo!"
lizzy x Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 hun gaper og skjelver alt for mye med kjeften,total overdrivelse...men for all del ,dama er jo flink å synge
Pusen Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Kalles også stemmeonani.... Jeg får helt mark av sånt jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 Det å "stønne" når man synger slik hun gjør tyder på at stemmen faktisk ikke holder mål. Velger mao. den letteste utveien.
Gjest Madam Felle Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Har bare en ting å si, og det er GRUSOMT. Både stemmen og måten hun synger på, er bare helt forferdelig GRUSOMT.
Loolaa Skrevet 10. januar 2005 #8 Skrevet 10. januar 2005 Sier meg enig!! Har en forferdelig slitsom måte å synge på.
Gjest Aurélie Skrevet 10. januar 2005 #9 Skrevet 10. januar 2005 Så henne opptre på Oprah Winfrey en gang, og hun virket veldig teatralsk. Det var playback, men det så ut som hun sang for livet mht. kroppsinnlevelse.
Gjest TomKrus Skrevet 10. januar 2005 #10 Skrevet 10. januar 2005 Den opptredenen der var hysterisk morsom.
Klips Skrevet 10. januar 2005 #11 Skrevet 10. januar 2005 Kalles også stemmeonani.... Jeg får helt mark av sånt jeg... Stemmeonani Den var bra. Jeg kan heller ikke fordra stemmeonani. Grelle greier. Liker eller JS jeg og
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #12 Skrevet 10. januar 2005 Hehe, hun er nokså slitsom å se på ja. Stemmebruken og artikuleringen...wæh! Men hun er sikkert flink til å fake orgasme
hyggeligfyr Skrevet 10. januar 2005 #13 Skrevet 10. januar 2005 Hun har en utrolig følelseskald stemme til å være såpass god til å synge, rent teknisk. Hennes versjon av "Take My Breath Away" er en oppvisning i maltraktering av en i utgangspunktet ålreit sang. Fordi hun onanerer den ihjel. Synes stemmen hennes sier veldig mye om hvor overfladisk personen faktisk er.
Malou Skrevet 10. januar 2005 #14 Skrevet 10. januar 2005 Synes stemmen hennes sier veldig mye om hvor overfladisk personen faktisk er. Så sangstemmen din forteller hva slags menneske man er nå altså? *noterer* Har forøvrig også lagt merke til hennes utrolig teatralske måte å synge på. Hvem er sanglæreren hennes mon tro?
hyggeligfyr Skrevet 10. januar 2005 #15 Skrevet 10. januar 2005 Så sangstemmen din forteller hva slags menneske man er nå altså? *noterer* Har forøvrig også lagt merke til hennes utrolig teatralske måte å synge på. Hvem er sanglæreren hennes mon tro? Ja, ifh til at hun ikke legger noen "ekte" følelser i sangen sin - så synes jeg det sier noe om at hun ikke er spesielt "dyp" av seg. Men det er bare min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå