Gå til innhold

Jessica Simpson på American Music Awards i kveld (TVN)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Egentlig så liker jeg dama... pen er hun også...

Men det er noe med måten hun synger på som jeg ikke liker.. Noen som skjønner hva jeg mener? Hodebevegelsene og hulkingen, og et eller annet jeg ikke klarer å sette fingeren på....Hun har stemme, men den er ganske pinglete. Hm ja noen som skjønner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bertine
Skrevet

Hei!

Forstår hva du mener, dama er nydelig og synger egentlig fint, men hun går alt for mye "opp og ned" i tonene, som virker bare på en måte=hun vil vise hvor flink hun er å synge, men det funker ikke.

Hun har en fin stemme men slike maria carey greier funker ikke lenger....

Gjest Anonymous
Skrevet

Unga her sa "jammen det ser jo ut som hun spyr da hun synger jo!" :ler:

Skrevet

hun gaper og skjelver alt for mye med kjeften,total overdrivelse...men for all del ,dama er jo flink å synge

Skrevet

Kalles også stemmeonani....

Jeg får helt mark av sånt jeg... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det å "stønne" når man synger slik hun gjør tyder på at stemmen faktisk ikke holder mål. Velger mao. den letteste utveien.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har bare en ting å si, og det er GRUSOMT. Både stemmen og måten hun synger på, er bare helt forferdelig GRUSOMT.

Skrevet

Sier meg enig!! Har en forferdelig slitsom måte å synge på.

Gjest Aurélie
Skrevet

Så henne opptre på Oprah Winfrey en gang, og hun virket veldig teatralsk. Det var playback, men det så ut som hun sang for livet mht. kroppsinnlevelse.

Gjest TomKrus
Skrevet

Den opptredenen der var hysterisk morsom.

Skrevet
Kalles også stemmeonani....  

Jeg får helt mark av sånt jeg... :roll:

Stemmeonani :ler:

Den var bra.

Jeg kan heller ikke fordra stemmeonani.

Grelle greier.

Liker eller JS jeg og

Skrevet

Hehe, hun er nokså slitsom å se på ja. Stemmebruken og artikuleringen...wæh!

Men hun er sikkert flink til å fake orgasme :)

Skrevet

Hun har en utrolig følelseskald stemme til å være såpass god til å synge, rent teknisk. Hennes versjon av "Take My Breath Away" er en oppvisning i maltraktering av en i utgangspunktet ålreit sang. Fordi hun onanerer den ihjel. Synes stemmen hennes sier veldig mye om hvor overfladisk personen faktisk er.

Skrevet
Synes stemmen hennes sier veldig mye om hvor overfladisk personen faktisk er.

Så sangstemmen din forteller hva slags menneske man er nå altså? *noterer*

Har forøvrig også lagt merke til hennes utrolig teatralske måte å synge på. Hvem er sanglæreren hennes mon tro?

Skrevet

Så sangstemmen din forteller hva slags menneske man er nå altså? *noterer*

Har forøvrig også lagt merke til hennes utrolig teatralske måte å synge på. Hvem er sanglæreren hennes mon tro?

Ja, ifh til at hun ikke legger noen "ekte" følelser i sangen sin - så synes jeg det sier noe om at hun ikke er spesielt "dyp" av seg. Men det er bare min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...