Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Jeg lurer på hvordan det er med kjærestene deres når de er borte, på guttetur, festetur o.l. Er han flink å høre fra seg, skriver godnatta når han legger seg, ringer deg? Forventer dere at han hører fra seg endel for at du skal ha det bra, fordi han savner deg osv....????
maiia Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Jeg forventer ikke at han skal ringe, men klart jeg tenker på ham og håper han har det morsomt. Han pleier uansett å ringe eller sende melding når han kommer fram. I tillegg sender han av og til meldinger som "natta", "elsker deg", "tenker på deg" o.l.
Gjest Daniella_ Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Kommer ann på. Jeg forlanger bare at han sier i fra når han er fremme. Er så redd for trafikkulukker og sånn :oops: Men han pleier alltid å sende natta melding.
Veslejenta Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Mest vanlige er at jeg skriver en melding til ham hvor jeg skriver at jeg håper at han koser seg etc, og at jeg da får et svar tilbake, enten idet han skal legge seg, eller noe med at det morro med øl..
Nella Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Jeg forventer ikke at han skal ringe, men klart jeg tenker på ham og håper han har det morsomt. Han pleier uansett å ringe eller sende melding når han kommer fram. I tillegg sender han av og til meldinger som "natta", "elsker deg", "tenker på deg" o.l. Samme her
Gjest Chrizzy Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Min bruker ikke å høre nå særlig fra seg, å de synes jeg egentlig ikke er så artig :-?
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Sambo sender melding når han er komt frem. Ellers hører jeg veldig lite fra ham under hele oppholdet. Bekymrer meg ikke,..det betyr vel bare at han har det gøy
Arkana Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Han sender meg som oftest en godnatt-mld, eller en mld om noe spesielt morsomt har skjedd. Men det hender også han har det så gøy at han ikke tenker på det, og jeg går ikke akkurat og venter på å høre fra ham.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #10 Skrevet 7. januar 2005 Min sambo lar alltid høre fra seg. Enten med prat eller melding. Når han jobber, derimot, har han ikke alltid like god tid. Vet det er veldig hektisk i firmaet i perioder.
Flowery Skrevet 7. januar 2005 #11 Skrevet 7. januar 2005 Jeg får alltid melding når han er på vei dit, når han har kommet fram, ut på kvelden og god natt før han sovner. Også god morgen neste dag. Jeg hører myyye fra ham. Sånn liker jeg det for jeg bekymrer meg alltid så mye om ulykker og sånt. Også savner jeg ham bare han går på jobb, så.. :oops:
Gjest John Doe Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 Dere gjør jo alle gutta til noen store tøffler. Ringe/ 5 msn om dagen? Det må da vær greit med en melding når de er kommet trygt frem. Er man på guttetur så er man på guttetur. Jeg legger igjen mobilen, så ingen kan ringe å plage meg. Da er det full fokus på øl, kvinnehistorier og ha det gøy. Gidder liksom ikke å avbryte 5-6 ganger for å ringe hjem å si hva som skjer. Synes synd på gutter som føler behovet for å ringe hjem hver halvtime.
Gjest John Doe Skrevet 7. januar 2005 #13 Skrevet 7. januar 2005 Sorry...var litt i svima der...5 sms.
*Lene* Skrevet 8. januar 2005 #14 Skrevet 8. januar 2005 Ja, hører fra ham, i form av sms, og evnt en tlf!
Salamandra Skrevet 8. januar 2005 #15 Skrevet 8. januar 2005 Jeg hører også fra mannen min både via sms og tlf.. Det er ikke jeg som maser om at han skal gjøre det, det er helt på eget initiativ.. men så er han sånn at han savner meg så fælt når han er litt brisen han da. Ikke at han ikke har det morsomt med gutta, men det kommer ofte noen "elsker deg" og "savner deg" meldinger sånn utpå kvelden.. Koselig det..
Serèena Skrevet 8. januar 2005 #16 Skrevet 8. januar 2005 Som regel gir han lyd fra seg. HAn vet at jeg har lett for å bekymre meg for han så... (trafikk ulykker...ect)
Gjest Leola Skrevet 8. januar 2005 #17 Skrevet 8. januar 2005 Tror ikke mannen min har vært på noen gutteturer etter SMS`s inntog. I sin forrige jobb reiste han mye - da ringte enten han meg eller jeg han - ihvertfall hvis en av oss kjedet seg. Når jeg er ute og reiser med jobben så ringer jeg som regel enten om kvelden eller om morgenen - må sjekke at de klarer å ta seg av hunden hjemme når mor er borte
Gjest Dazed Skrevet 8. januar 2005 #18 Skrevet 8. januar 2005 Det blir vel sms, men ikke alltid. En gang ringte han og spurte hvor jeg var hen, og at han var glad i meg. da smelta jeg helt altså :hjerter2:
Ronja Skrevet 10. januar 2005 #19 Skrevet 10. januar 2005 Min er ikke på mange gutteturer men det har vært noen. Da pleier han å ringe meg hver dag og det blir alltid flere sms i løpet av helga. Blir veldig glad da, det viser jo at han tenker på meg og savner meg.. Forventer ikke så mye kontakt egentlig, han skal jo kose seg med gutta, men en beskjed når han er framme og når de drar hjem igjen er i hvert fall greit.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #20 Skrevet 10. januar 2005 Jeg hører mye fra ham, og jo mer han får innabords, jo ivrigere blir han....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå