Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Kjøper ikke folk det lengre? Virker som alt går på streaming. Jeg kjøper forsatt DVD/Blu-Ray. Hva med dere? Eller er det bare Netflix, HBO osv som gjelder ?
Gjest The Architect Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Jeg kjøper forsatt DVD\Blu-ray. Foretrekker å se ting på DVD\ Blu-ray.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Jeg bruker ikke streaming i det hele tatt, kjøper både bluray og dvd Anonymkode: 53361...4da
LetsPlay Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Kjøper fortsatt litt blu-ray men ikke dvd. Betydelig bedre bilde og lyd på bluray vs streaming er grunnen til at jeg kjøper film på disk 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Ser det meste på netflix/viaplay/hbo osv, men jeg kjøper også dvd'er. Men da er det gjerne serier jeg liker godt og kan se igjen. Filmer kjøper jeg sjeldent, da jeg heller prioriterer å kjøpe serier og vi har heller ikke all verdens med plass. Anonymkode: 82d69...310
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 47 minutter siden, LetsPlay skrev: Betydelig bedre bilde og lyd på bluray vs streaming er grunnen til at jeg kjøper film på disk Forskjellen er langt i fra så stor som folk skal ha det til. Bedre ja men betydelig bedre er en overdrivelse. Anonymkode: 608f6...f7a
LetsPlay Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er langt i fra så stor som folk skal ha det til. Bedre ja men betydelig bedre er en overdrivelse. Anonymkode: 608f6...f7a Uenig,har sammenlignet bilde og på en 65` så er forskjellen veldig stor når jeg sammenligner blu-ray film med samme tittel på streaming....for ikke å snakke om lyden der Atmos er overlegen streaming lyd. Men ikke alle som trenger Atmos lyd eller at bitraten på bilde er så høy som på bluray men det er en helt annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå