Gå til innhold

Program for trening hver dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å være fysisk aktiv hver dag. Ja, jeg lytter til kroppen og tar selvfølgelig pause hvis jeg kjenner jeg trenger det, men ønsker å iallefall ha seks økter i uka :) Har trent regelmessig 4-5 dager i uka i mange år, så har godt grunnlag. Har ingen spesielle mål, bare elsker å være fysisk aktiv og koser meg med det jeg gjør. Synes dere programmet nedenfor ser greit ut, evt. noen tips? Trener med moderat intensitet i hver økt, tar meg aldri helt ut. 

Mandag: Jogge 8 km 

Tirsdag: Romaskin 10 min, styrketrening helkropp 

Onsdag: Spinning 30 min, aerobic gruppetime 45 min

Torsdag: Jogge 6 km, styrketrening helkropp

Fredag: Hvile

Lørdag: Jogge 8 km, yoga

Søndag: Romaskin 10 min, styrketrening helkropp

Anonymkode: c372c...347

Videoannonse
Annonse
Gjest Froning
Skrevet
På 12.7.2017 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å være fysisk aktiv hver dag. Ja, jeg lytter til kroppen og tar selvfølgelig pause hvis jeg kjenner jeg trenger det, men ønsker å iallefall ha seks økter i uka :) Har trent regelmessig 4-5 dager i uka i mange år, så har godt grunnlag. Har ingen spesielle mål, bare elsker å være fysisk aktiv og koser meg med det jeg gjør. Synes dere programmet nedenfor ser greit ut, evt. noen tips? Trener med moderat intensitet i hver økt, tar meg aldri helt ut. 

Mandag: Jogge 8 km 

Tirsdag: Romaskin 10 min, styrketrening helkropp 

Onsdag: Spinning 30 min, aerobic gruppetime 45 min

Torsdag: Jogge 6 km, styrketrening helkropp

Fredag: Hvile

Lørdag: Jogge 8 km, yoga

Søndag: Romaskin 10 min, styrketrening helkropp

Anonymkode: c372c...347

Vær fysisk hver dag og fortsett å lytt til kroppen din :)

Ingenting galt med programmet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Syns programmet ditt ser helt greit ut. Kanskje du skal vurdere å trene med høyere intensitet et par økter og da lavere intensitet påfølgende økt (hvis det ikke er en hviledag)? 

Anonymkode: 9128d...c43

AnonymBruker
Skrevet

Ser vel helt greit ut det :) Jeg kjører ca annen hver dag fullkroppsstyrke og kondisjon. Og tar pause en dag når kroppen trenger det. Du kjenner din kropp best. Prøv. Går det ikke, endrer du noe ;) 

Anonymkode: f56ae...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...