AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Jeg ønsker å være fysisk aktiv hver dag. Ja, jeg lytter til kroppen og tar selvfølgelig pause hvis jeg kjenner jeg trenger det, men ønsker å iallefall ha seks økter i uka Har trent regelmessig 4-5 dager i uka i mange år, så har godt grunnlag. Har ingen spesielle mål, bare elsker å være fysisk aktiv og koser meg med det jeg gjør. Synes dere programmet nedenfor ser greit ut, evt. noen tips? Trener med moderat intensitet i hver økt, tar meg aldri helt ut. Mandag: Jogge 8 km Tirsdag: Romaskin 10 min, styrketrening helkropp Onsdag: Spinning 30 min, aerobic gruppetime 45 min Torsdag: Jogge 6 km, styrketrening helkropp Fredag: Hvile Lørdag: Jogge 8 km, yoga Søndag: Romaskin 10 min, styrketrening helkropp Anonymkode: c372c...347
Gjest Froning Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 På 12.7.2017 den 11.25, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å være fysisk aktiv hver dag. Ja, jeg lytter til kroppen og tar selvfølgelig pause hvis jeg kjenner jeg trenger det, men ønsker å iallefall ha seks økter i uka Har trent regelmessig 4-5 dager i uka i mange år, så har godt grunnlag. Har ingen spesielle mål, bare elsker å være fysisk aktiv og koser meg med det jeg gjør. Synes dere programmet nedenfor ser greit ut, evt. noen tips? Trener med moderat intensitet i hver økt, tar meg aldri helt ut. Mandag: Jogge 8 km Tirsdag: Romaskin 10 min, styrketrening helkropp Onsdag: Spinning 30 min, aerobic gruppetime 45 min Torsdag: Jogge 6 km, styrketrening helkropp Fredag: Hvile Lørdag: Jogge 8 km, yoga Søndag: Romaskin 10 min, styrketrening helkropp Anonymkode: c372c...347 Vær fysisk hver dag og fortsett å lytt til kroppen din Ingenting galt med programmet ditt.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Syns programmet ditt ser helt greit ut. Kanskje du skal vurdere å trene med høyere intensitet et par økter og da lavere intensitet påfølgende økt (hvis det ikke er en hviledag)? Anonymkode: 9128d...c43
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Ser vel helt greit ut det Jeg kjører ca annen hver dag fullkroppsstyrke og kondisjon. Og tar pause en dag når kroppen trenger det. Du kjenner din kropp best. Prøv. Går det ikke, endrer du noe Anonymkode: f56ae...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå