Babybel Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Jeg har egentlig to venninner som jeg har lyst til å ha som forlovere. De kjenner ikke hverandre, men har møtt hverandre noen ganger. Hun ene er barndomsvenninne, hun andre er ei nyere venninne som ville vært perfekt som forlover. Er det teit å ha to forlovere? Dere som har hatt to (eller flere!) forlovere; hvordan reagerte de på hverandre? Blir de skuffet over å være to?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Jeg var i akkurat samme situasjon som din! To venninner, en fra barndommen og en fra nyere tid - de hadde møtt hverandre to ganger før jeg spurte dem om å være forlovere! Det gikk strålende! De gjorde en kjempejobb, og samarbeidet veldig bra - og de sa til meg at de syns det var greit å være to så de kunne dele på oppgavene☺️ Og da har blitt gode venner etterpå☺️ Så jeg syns du bare skal ta begge to jeg☺️ Anonymkode: 0299c...752
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Du har i realiteten bare en, da. En som skriver under på papirene. Anonymkode: 9f66c...2af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå