Stjerna3 Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Jeg har etter 2,5 år med prøving da endelig blitt gravid!❤️ Jeg er 12 uker akkurat i morgen og er overlykkelig! Men nå tror jeg at jeg har fått sopp! Legesenteret og helsestasjonen er stengt og det svir og klør nedentil så vil bli kvitt dette så fort som mulig! Har vært på apoteket etter mye googling og kjøpt meg canesten med vaginalkapsel 500mg og krem.. er det noen som har erfaring med denne kuren ? Jeg er så redd det skal skade barnet på noen måte nå som jeg endelig har blitt gravid, og siden jeg ikke er lengre på vei enn det jeg er! Så vil gjerne høre alle erfaringer med denne kuren mens man er gravid!:) på forhånd takk!:)
_Bissy_ Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Går fint å bruke canesten i 2 trimester 😊 bare ikke bruk innføringshylsen til vaginaltabletten - bruk fingrene! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Det går fint. Det virker lokalt, trekker seg ikke opp i livmorhulen. Anonymkode: 88e6d...9a7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Det går fint uten innføringshylster, bruk fingrene. Anonymkode: df78d...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå