Gå til innhold

Barnehage plass

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har søkt om barnehageplass til min datter på 4,5 år.

Krysset av for alle type plasser. Er også enslig forsørger.

Er det noen som vet ca. hvor lang tid det vil ta å få en plass ? Bor i Bergen

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er like lett å svare på det som å svare på når Mette Marit blir gravid igjen :wink:

Skrevet

du vil få plass når det blir en ledig plass, dvs. når et barn slutter, og barnet er i den aldersgruppen som ditt barn og det ikke er andre barn forran i køen..

Skrevet

At du er enslig forsørger bør kanskje ha en positiv innvirkning på opptaket. Kjenner ikke til opptaksreglene i Bergen. Regner med at det er det kommunale opptaket du har søkt, men har du sjekket ut eventuelle private barnehager med eget opptak?

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er komunal plass jeg har søkt om.

jeg har ikke snøring på ventetid og lurte bare på om ca. tid. Fikk dere plass i løper av noen måneder? Er det noen som må vente i årevis. Er det noen som aldrig fikk plass? :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk aldri plass til min gutt da de gangene jeg søkte, og jeg var enslig forsørger.

Min datter fikk jeg plass til med en gang, det tok elleve dager fra jeg søkte til hun hadde sin første dag og jeg søkte utenom hovedopptaket.

Som du sikkert skjønner er det umulig å si noe som helst om når du kan og ikke minst om du kan forvente å få plass :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...