Lanista1984 Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Jeg tror jeg har lastet ned omtrent alt de har skravlet om via podkast. Ofte prøver jeg å roe meg etter å ha lagt meg og hører på de med høretelefoner. For å være ærlig, har de enormee kunnskapsbrister som i starten fikk meg til å riste på hodet, men etterhvert fikk de meg til å smile sort sett hver gang jeg hører på podkastene. Tre enkle menn uten noe særlig av utdannelse, skravler om alt og ingenting mange timer i uken. Er det akkurat det som gjør de så populære? Hva mener dere? Hvis jeg ikke svarer i natt så har jeg sovnet. Men vil gjerne ha synspunkter. Hvilke av disse tre er for eksempel favoritten? Og hvor ofte hører du på sendingene? Jeg laster alt på podkast. Da slipper jeg musikken:)
Perelandra Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 (endret) Hva er "RR"? Edit: Du mener kanskje Radioresepsjonen? Det er uansett fint å forklare hva du mener enn bare å bruke forkortelser. Endret 11. juli 2017 av Perelandra 9
Lanista1984 Skrevet 11. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, Perelandra skrev: Hva er "RR"? Oj, beklager. Radioresepsjonen på NRK radio.
Pizzabakeren Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Enig, aldri forstått populæriteten jeg heller. Med mindre folk har kjæledyr som liker at det hele tiden prates når eieren er borte. 2
Perelandra Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, Lanista1984 skrev: Oj, beklager. Radioresepsjonen på NRK radio. Takk! Kom på etterpå at det trolig var det du mente. Jeg hører mye på podcast selv, men ikke på Radioresepsjonen.
Semydfe Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 Hører ofte på rr, og har gjort det i mange år. Har ikke tidligere reflektert så veldig over hvorfor... Tror mest det er fordi alle tre har behagelige stemmer + De har en god del morsomme poenger, men jeg liker best at jeg ikke trenger å følge med. Favoritt? Tror det må bli Steinar. 3
gobbledigook Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 Hører mye på de. Tror kanskje Tore er favoritten fordi han er så relaterbar. Jeg er også ofte sinna. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 15 timer siden, Superbruker6 skrev: Enig, aldri forstått populæriteten jeg heller. Med mindre folk har kjæledyr som liker at det hele tiden prates når eieren er borte. Herregud så mye babling. Anonymkode: e2484...2d4
Midt.i.smørøyet Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 Er det de som kalte Mira Craig feit? Mistet respekten for dem etter det og har styrt unna.
Lanista1984 Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2017 På 12.7.2017 den 1.45, gobbledigook skrev: Hører mye på de. Tror kanskje Tore er favoritten fordi han er så relaterbar. Jeg er også ofte sinna. Jeg tror også han er min favoritt, fordi han kan si ting som får de to andre til å bli stumme:) 3
Ponnijenta Skrevet 13. juli 2017 #11 Skrevet 13. juli 2017 Jeg syns dynamikken mellom de tre er helt unik. Humoren for meg ligger i at den matcher med min: ingenting er off the table. Innsidespøkene som man etterhvert blir med på, de bruker hverandre for å lage humor av både hverdagslige og bisarre situasjoner. Såklart hender det at det blir tatt opp kontroversielle tema, men så er ikke Bollekongen, Brillejesus og Lille Leslie kjent for å lage "ferieradio" Knulledukkegate er jo et godt eksempel på dette. De snakker jo selv om å være varsomme slik at de ikke skal utløse enda en "kronikkalarm". De tar kritikk og har et uuttømmelig lager selvironi. Takk for meeeeg! 3
Gjest Elnah Skrevet 13. juli 2017 #12 Skrevet 13. juli 2017 Jeg har et evig crush på Bjartemann ❤ Men jeg takler ikke musikken radioen spiller så jeg hører kun på podcasts. De kunnskapsbristene du nevner gjør meg rasgal fortsatt, tar meg selv ofte i å ville sende de en mail om hva som er riktig, men så hører jeg på en episode fra 2008 liksom 😂 Jeg hører vel egentlig mest på RR på grunn av den gode dynamikken de har, humoren og at jeg kan relatere til alle 3 på forskjellige ting. Og fordi gallionsfiguren er jækla hot😍😂
MalloryK Skrevet 13. juli 2017 #13 Skrevet 13. juli 2017 Jeg har hørt på de i 5-6 timer hver eneste dag i ca 10 år. De er mine venner som jeg aldri har møtt. De er helt fantastiske, jeg klarer ikke forklare det. De er så morsomme, så herlige og søte. Brothers from another mother 4
Nevian Skrevet 13. juli 2017 #14 Skrevet 13. juli 2017 Jeg har hørt hvert minutt av dem, men de hadde holdt på noen år før jeg oppdaget dem. Synes mange av karakterene deres er veldig morsomme, som f.eks. Peter Childcock, Jack Maursett, og Egil fra datasupport. Dessuten har de mange gode spalter som gir så mange gode samtaler og så mye humor. Tore er nok min favoritt da han er mest "ukorrekt" av seg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #15 Skrevet 13. juli 2017 Jeg har hørt og sett en del på dem. Jeg synes både Bjarte og Steinar virker morsomme og oppegående, men jeg liker absolutt ikke Tore. Jeg føler at han er veldig høy på seg selv og har lite respekt for andre. Syns også han er alt for gammel til å prøve å være kul. Ellers tror jeg mange hører på RR fordi de har interessante spalter og fordi Steinar er veldig god på å lede programmet. Anonymkode: e0ba1...770 1
Lanista1984 Skrevet 14. juli 2017 Forfatter #16 Skrevet 14. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: eg synes både Bjarte og Steinar virker morsomme og oppegående, men jeg liker absolutt ikke Tore. Jeg føler at han er veldig høy på seg selv og har lite respekt for andre. Syns også han er alt for gammel til å prøve å være kul. Jeg tror dette er en rolle han spiller. Han skal være den "gale." Som sier ting man normalt ikke hører:)
Gjest Elnah Skrevet 14. juli 2017 #17 Skrevet 14. juli 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt og sett en del på dem. Jeg synes både Bjarte og Steinar virker morsomme og oppegående, men jeg liker absolutt ikke Tore. Jeg føler at han er veldig høy på seg selv og har lite respekt for andre. Syns også han er alt for gammel til å prøve å være kul. Anonymkode: e0ba1...770 Tore spiller en rolle på radio, som er helt annerledes enn Tore privat. Tore på scenen er en slags blanding av radio-Tore og privat-Tore. Men, jeg antar at det finnes forskjellige nivåer av privat-Tore basert på setting og selskap. Jeg kunne heller ikke fordra Tore i begynnelsen, fikk inntrykk av at han var litt besserwizzer, høy på seg selv og respektløst. Men når du tar alle variantene av Tore og skiller de litt fra hverandre, og forstår hvordan han er skrudd sammen er han egentlig en likandes kar 😁 Nå har jeg skrevet Tore så mange ganger at jeg måtte sjekke om han faktisk heter det, det så så merkelig på slutten😂
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #18 Skrevet 14. juli 2017 Jeg er podkastavhengig, og ville prøve dem en gang... Men etter ca 5:24 traurige min sa de at de noe sånnt som at "hvem er Truls Mørk, har aldri hørt om ham", og da orka jeg ikke høre mer, sletta de episodene jeg hadde lasta ned. Anonymkode: 9a809...4de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå